به گزارش خبرنگار اقتصادی ایرنا، «محمود لیائی» مدیرعامل شرکت ملی پست با انتشار پستی در شبکه اجتماعی ایرانی خود از گام دیگری که شرکت ملی پست در مسیر هوشمندی برداشته است رونمایی کرد.
وی افزود: در مسیر هوشمندسازی پست دو خدمت نوین باجه نمونه تحویل/دریافت و باجههای سیار قبول مرسولات پستی با استفاده از توان متخصصان داخلی و همکاری بخشخصوصی راهاندازی شد.
معاون وزیر ارتباطات اعلام کرد: این اقدام به منظور ارتقای سطح رضایتمندی و حرکت به سمت خلق خدمات با ارزشافزوده صورت گرفته است.
نظر شما