۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۳۴
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85399549
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

شور انتخاباتی با انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت احزاب در البرز

کرج - ایرنا - احزاب استان البرز با گذشت چند روز از آغاز رسمی تبلیغات قانونی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری با انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت خود بر شور انتخاباتی در این استان افزودند.

به گزارش روز سه شنبه خبرنگار ایرنا ، انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت احزاب و جناح های مختلف سیاسی استان البرز در شبکه های اجتماعی، پایگاه ها و سایت های خبری حکایت از آن دارد که این احزاب به رغم تفاوت سلیقه پای انقلاب اسلامی و آرمان های والای هستند و با رعایت مولفه‌های امنیت، سلامت، رقابت و مشارکت مردم را به حضور در انتخاباتی پرشور دعوت می کنند.

احزاب به عنوان پل ارتباطی بین مردم و حاکمیت و بخشی از ارکان دموکراسی نقش موثری در عرصه های تصمیم سازی دارند که در استان نیز با تبیین شاخص ها در شناساندن نامزدهای اصلح به مردم کمک می کنند.

اعضا و روسای احزاب استان البرز از چند روز پیش با انتشار بیانیه ها و انجام مصاحبه های خبری مردم را برای حضور حداکثری در انتخابات دعوت کرده و اکنون با انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت خود از مردم درخواست رای به نفع این نامزدها را دارند.

انتخابات مبتنی بر مشارکت جدی احزاب قوی با پشتوانه مردم، راه انتخاب افراد اصلح را کوتاه تر و موثرتر می کند بنابراین احزاب واقف به این مولفه مهم در استان البرز ضمن احترام به تمام گرایش های سیاسی فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را منتشر کردند.

از سوی دیگر در تمام فهرست های منتشره از نامزدهای مورد حمایت احزاب استان البرز آنچه که تنور شور انتخاباتی را در این استان گرم کرده مضامین این فهرست ها تحت عناوین" مجلس دوازدهم ، مجلس تحول و تکامل "، "مشارکت قوی زمینه ساز مجلس قوی " و " حل مشکلات کشور در گرو مشارکت حداکثری " است.

این مضامین بیانگر آن است که احزاب مشارکت حداکثری را در اولویت تمام مولفه های سیاسی قرار داده و حضور طرفداران خود را در پای صندوق های رای برگ برنده ای می دانند که حقانیت جمهوری اسلامی ایران را در حاکمیت مردم سالاری دینی به اثبات می رساند.

شور انتخاباتی با انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت احزاب در البرز

رهبر فرزانه انقلاب در بیانات اخیر خود موضوع "مشارکت قوی و پرشور در انتخابات" مورد تاکید دادند و ضمن معجزه خواندن مشارکت قوی فرمودند: «برگزاری انتخابات پرشکوه و با حضور پرشور مردم موجب وحدت ملی می شود وحدت ملی و حضور پرقدرت مردم در صحنه قدرت ملی می آورد و قدرت ملی موجب امنیت می‌شود که امنیت نیز زمینه ساز پیشرفت علمی، شکوفایی اقتصادی و حل مشکلات گوناگون اقتصادی، سیاسی و فرهنگی خواهد بود».

براین اساس امروز ما شاهد نقش آفرینی گروه ها و جریان های مختلف سیاسی در فضای مجازی و رسانه ای استان البرز هستیم و برای تحقق بیانات رهبر معظم انقلاب تلاش می کنند.

جبهه اعتدال گرایان ، شورای وحدت استان البرز و ائتلاف حزب موتلفه اسلامی در استان البرز از جمله احزابی هستند که با ارسال فهرست نامزدهای مورد حمایت خود به خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز استان البرز بر مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو تاکید کرده اند.

جبهه اعتدال گرایان استان البرز در فهرست خود از " محسن کازرونی " و " حسین ردایی " برای مجلس خبرگان رهبری و از" میرابراهیم صدیق" و " علی زینی وند" برای حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد ، فردیس در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام " مفید کیایی نژاد "در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان برای مجلس شورای اسلامی اعلام حمایت داشته است .

شورای وحدت اصولگرایان استان البرز نیز پس از برگزاری جلسات متعدد و مصاحبه های تخصصی با تعداد زیادی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نامزدهای مورد نظر خود را در ۲ حوزه انتخابیه این استان اعلام کرده و بر اساس اطلاعیه ، در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس "علیرضا عباسی" با کد انتخاباتی ۵۸۱ و "ولی الله قدمی "با کد انتخاباتی ۶۵۴ و در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ "علی حدادی" با کد انتخاباتی ۱۵۳ برای مجلس شورای اسلامی مورد حمایت قرار داده است.

ائتلاف حزب موتلفه اسلامی استان البرز نیز از "عباسعلی اوسطی" و "اسماعیل مولایی" برای حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد ، فردیس و " مفید کیایی نژاد " برای حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی حمایت کرده است.

شور انتخاباتی با انتشار فهرست نامزدهای مورد حمایت احزاب در البرز

تنوع اقوام ویژگی برجسته البرز برای مشارکت حداکثری

استاندار البرز از ایران کوچک به عنوان مظهر وحدت و انسجام ملی نام برد و گفت: تنوع اقوام ویژگی برجسته استان برای مشارکت حداکثری در انتخابات است و این تجلی حضور مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی خواهد بود.

"مجتبی عبداللهی " افزود: تعداد یک هزار و ۳۳۰ صندوق اخذ رای در استان البرز پیش بینی شده است که حدود ۲۶ هزار نفر به عنوان عوامل اجرایی در شعب اخذ رای فرایندهای برگزاری انتخابات را عهده دار خواهند بود.

وی ادامه داد: در هیچ دوره ای به اندازه این دوره رهبر معظم انقلاب بر موضوع انتخابات تأکید نداشته اند بنابراین اکنون همه بعنوان مدیران ولی امر مسلمین باید در میدان باشند.

استاندار البرز حضور حداکثری در انتخابات را مشت محکمی بر دهان استکبار جهانی دانست و بیان کرد: خلق حماسه حضور بیانگر انسجام و وحدت ملی در اذهان جهانیان خواهد بود.

عبداللهی در ادامه با اشاره به نامگذاری کرج از سوی رهبر معظم انقلاب با عنوان« ایران کوچک » یادآور شد: ایران کوچک مظهر وحدت و انسجام ملی است چرا که اینجا کانون تمرکز اقوام ایران اسلامی است.

وی ، اراده و انسجام را نقطه قوت مدیران استان برای پیشبرد اهداف عالی نظام اسلامی در دولت سیزدهم دانست و افزود: ارادت شما عزیزان به نظام و شهدا و ولایت، با عزمی عمومی و اراده جمعی انتخابات تحول برانگیزی رقم خواهد زد.

عبداللهی با اشاره به جمعیت حود سه میلیون و ۵۰۰ هزار نفری استان البرز گفت: حدود۲ میلیون نفر حائز شرایط رای در این استان هستند که به رغم وجود تمام مشکلات اقتصادی زمینه برای حضور این جمعیت پای صندوق های اخذ رای فراهم شود.

استاندار البرز گفت: ما به عنوان مریدان رهبر معظم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی برای پاسداری از خون ۲۵۰ هزار شهید کشور و بیش از یک میلیون جانباز سرافراز کشور هیچ موضوعی را با مسایل ریشه دار نظام و انقلاب اسلامی عوض نخواهیم کرد و همگی پرتوان و با انرژی باید در انتخابات حضور پیدا کنیم.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است.
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha