استاندار تهران: هنر بهترین زبان برای تبیین دستاوردها است

تهران بزرگ - ایرنا - استاندار تهران با تاکید بر توسعه فعالیت هنرمندان گفت: نقش زبان هنر در تبیین دستاوردها بهترین زبان و روش است.

به گزارش ایرنا، علیرضا فخاری روز سه‌شنبه در دهمین پاتوق فرهنگی که با حضور جمعی از هنرمندان فعال استان تهران در محل اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار شد، افزود : اقدامات شما هنرمندان در حوزه نرم است اما فعالیت ما در حوزه نیمه سخت است و این نوع فعالیت ناخواسته فاصله‌ای میان ما با شما هنرمندان ایجاد می‌کند.

وی افزود: اینکه یک اثر فاخری خلق می‌شود قطعا به افزایش سطح فرهنگ و اجتماعی جامعه کمک می‌کند و به نوعی می‌توان گفت نوع فعالیت و گستردگی فعالیت شما هنرمندان موجب افزایش امید و نشاط در جامعه می‌شود.

استاندار تهران ادامه داد: موضوع موقعیت، زمان و مکان شناسی از اولویت‌های هنرمندان است و طبیعی است که خلق و تولید اثر هنر باید به وقت و زمان و در موقعیت خودش انجام شود.

وی با بیان اینکه زبان هنر موجب تثبیت ارزش‌های دینی و ایرانی اصیل ما می‌شود، گفت: این زبان فاخر موجب حفظ ارزش‌های فاخر ایرانی و اسلامی می‌شود و این زبان هنر باید در سطح تهران توسعه پیدا کند.

فخاری تاکید کرد: نوع ارتباط میان هنرمندان با مسوولین و حتی مردم نیز بسیار مهم است و ضروری است چنین جلساتی بیشتر برگزار شود.

استاندار تهران با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو گفت: دشمنان نمی‌خواهند این اتفاق ماندگار در کشور خلق شود اما مردم با حضوری پرشور یک بار دیگر تجلی بخش وحدت، امنیت و انسجام ملی می‌شوند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha