۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85399635
T T
۷ نفر

برچسب‌ها

تداوم بارش برف در همدان

۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۴۷
کد خبر: 85399635
تداوم بارش برف در همدان

همدان- ایرنا- کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: با تقویت سامانه بارشی در آسمان استان، بارش برف طی ساعاتی از امشب و فردا تا ارتفاع بین ۲۰ تا ۳۰ سانتیمتر پیش بینی می شود.

محمدحسن باقری شکیب روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بر اساس بررسی داده ها و نقشه های پیش یابی هواشناسی، سامانه بارشی سرد طی امروز و فردا در استان همدان فعال است و امروز بارش خفیف برف در برخی نقاط استان پیش بینی می شود.

وی ادامه داد: طی ساعاتی از امشب و فردا با تقویت نسبی سامانه بارشی، بارش‌های بیشتری را در اکثر نقاط استان شاهد خواهیم بود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان گفت: از چهارشنبه شب سامانه بارشی از استان خارج شده و با خروج سامانه بارشی کاهش محسوس دما برای صبح پنجشنبه در استان پیش بینی می شود.

باقری شکیب اظهار کرد: صبح پنجشنبه دمای کمینه در برخی از نقاط استان تا ۱۴ درجه سانتیگراد زیر صفر پیش بینی می شود.

وی تاکید کرد: با توجه به تداوم بارش برف طی امروز و فردا و کولاک در برخی از نقاط به ویژه در گردنه ها ی استان، لازم است از تردد غیرضرور به ویژه در گردنه های استان اجتناب شود.

کارشناس اداره کل هواشناسی استان همدان یادآور شد: بیشینه هوای استان در شبانه روز گذشته در همدان با ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و کمینه دما نیز در گل تپه با ۱۰ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

باقری شکیب افزود: بیشینه و کمینه دمای هوای شهر همدان نیز در این مدت ۲ درجه سانتیگراد بالای صفر و ۶ درجه سانتیگراد زیر صفر به ثبت رسیده است.

آب و هوای استان همدان در نتیجه وجود کوه‌های مرتفع، رودخانه‌ها و پستی و بلندی‌های زیاد به شدت متغیر است و زمستان‌های سرد، پر برف و باران و تابستان‌های معتدل دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha