۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۲
کد خبرنگار: 2785
کد خبر: 85399656
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

تبلیغات انتخاباتی بر تاسیسات شهری موجب مخدوش شدن چهره شهر زنجان شد

زنجان - ایرنا - رئیس کمیسیون حمل و نقل و شورای اسلامی شهر زنجان گفت: متاسفانه برخی از کاندیداها با چسباندن کاغذهای تبلیغاتی بر روی تاسیسات شهری موجب مخدوش شدن چهره شهر شدند که در این راستا شهرداری باید برای کاندیداهای متخلف شکواییه تنظیم کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، سعید نجفی روز سه شنبه در جلسه علنی شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه تخلفات تبلیغاتی کاندیداها را در سطح شهر شاهد هستیم، افزود: متاسفانه کاندیداها با چسباندن‌ کاغذها به تاسیسات شهری به آنها آسیب وارد می‌کنند.

رئیس کمیسیون حمل و نقل و عمران شورای اسلامی شهر زنجان یادآور شد: باید شهرداری و شورای شهر علیه کاندیدایی که خلاف قانون عمل کرده است، شکواییه تنظیم کند.

وی اظهار داشت: وقتی یک کاندیدا نمی‌تواند طرفداران خود را پایبند به قانون نگه‌دارد و در زمان تبلیغات، چهره شهر را که با هزینه گزاف زیباسازی شده، مخدوش می‌کند صلاحیت لازم را برای نمایندگی ندارد.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان خاطر نشان کرد: متاسفانه کار تبلیغاتی برخی کاندیداها به جایی رسیده است که با اسپری بر روی دیوار شهرداری نام خود را نوشته‌اند.

نجفی با بیان اینکه از رئیس ستاد انتخاباتی استان خواهشمندیم تا تخلفات این کاندیداها را در هیأت بازرسی مورد بررسی قرار دهند، خاطر نشان کرد: این کاندیداها با چنین روش‌های تبلیغاتی به قانون دهن کجی می‌کنند.

نوع و سلامت انتخابات در ایران یکی از بی‌نظیرترین انتخابات در دنیاست

رئیس شورای اسلامی شهر زنجان هم در این جلسه، گفت: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال برای شرکت پر شور در انتخابات تاکید داشته اند و حضور در انتخابات یک وظیفه ملی است.

مجید ناصحی‌مقدم با اشاره به انتخابات بسیار مهم مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری، اضافه کرد: در بسیاری از انتخابات رخ داده کسانی توسط مردم انتخاب شده‌اند که مخالف جناح حاکم در قوه مجریه بوده اند و این موضوع نشان دهنده سلامت و اقتدار صندوق‌های رای است.

این عضو شورای اسلامی شهر زنجان با بیان اینکه نوع و سلامت انتخابات در ایران یکی از بی‌نظیرترین انتخابات در دنیاست، از همه زنجانی ها خواست، حضور پر شوری در ۱۱ اسفند پای صندوق‌های رای داشته باشند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha