فرماندار لارستان: انتخابات ابزار حفظ نعمت نظام اسلامی است

لارستان- ایرنا- فرماندار ویژه لارستان گفت:بزرگترین نعمت امروز نظام مقدس جمهوری اسلامی است که محافظت از آن وظیفه همه ماست و انتخابات به عنوان یکی از ابزارهای مهم حفظ و نگهداری از نعمت نظام جمهوری اسلامی است.

به گزارش ایرنا، داریوش دهقان روز سه شنبه در جلسه شورای اداری شهرستان لارستان افزود: فهم و شناخت یک نعمت در کنار فهم استفاده و محافظت از آن، خود یک نعمت بزرگ است که باید از خداوند طلب کنیم. همانطور که رهبری فرمودند خواسته ما افزایش مشارکت در انتخابات است که به معنای تلاش برای حفظ نعمت نظام اسلامی است.

دهقان ادامه داد: شهید نواب صفوی گفته بود که ای کاش نظام اسلامی تشکیل می شد و من جاروکش آن می شدم و این اهمیت این نظام را می رساند. از طرفی در حدیثی از امام حسین علیه السلام آمده است که نیازهای مردم به شما، نعمت خداوند است.

فرماندار ویژه لارستان اضافه کرد:برای امنیت و آینده کشور و شکرگزاری از این نعمت، باید پای صندوق های رای حاضر شد.

امام جمعه لارستان در این جلسه گفت: در آستانه دو انتخابات مهم و سرنوشت ساز در کشور هستیم و از آنجایی که اعتقاد ما بر این است که این نظام و انقلاب حلقه وصل به ظهور امام عصر و تشکیل حکومت جهانی آن حضرت است، باید هرچه پرشور تر در آن مشارکت داشته باشیم.

حجت الاسلام و المسلمین موسوی خرم اضافه کرد: از انتخابات هم به لحاظ اهمیت و هم به لحاظ امانتی که از طرف مردم به دست عوامل اجرایی سپرده می شود باید محافظت صورت گیرد و از حق مردم صیانت شود.

رئیس دفتر نظارت و بازرسی شورای نگهبان لارستان نیز در جلسه گفت: در ۲۲۲ شعبه اخذ رای در کل حوزه انتخابیه، در مجموع ۳۶۵ نفر سر ناظر و ناظر مسئول داریم که مشغول انجام وظیفه خود خواهند بود.

حجت الاسلام و المسلمین سید علی اصغر نمازی افزود: مردم در روز انتخابات با ریزبینی اتفاقات را رصد می کنند و باید از بروز تخلفات جلوگیری کنیم و مراقبت سلامت انتخابات باشیم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای انتخاب ۲۹۰ نماینده برای یک دوره چهارساله و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برای انتخاب ۸۸ عضو این مجلس برای یک دوره هشت ساله روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha