۸ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۳۸
کد خبرنگار: 1052
کد خبر: 85400024
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

فرماندار ری: دولت سیزدهم با اصل جوان باوری آغاز به کار کرد

شهرری - ایرنا - فرماندار ویژه شهرستان ری گفت: دولت مردمی سیزدهم از ابتدا با ۲ اصل جوان محوری و جوان باوری آغاز به کار کرد، به طوریکه یکی از شعارهای اصلی رئیس جمهور نگاه ویژه به جوانان در عرصه های مختلف جامعه بوده است.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی روز سه شنبه در کنگره جوانان شهرستان ری که در شهر قیام دشت برگزار شد، اظهار داشت: توجه به جوانان یعنی توجه به رشد و ارکان مختلف جامعه. توجه به فرهنگ، اقتصاد، تولید، سیاست و دیگر موارد. پس امروز هم ما بر این باوریم که جوانان می توانند. جوانان ایجاد کننده حرکت و پویایی در جامعه بوده و می بایست آنان را باور کنیم.

وی افزود: آیا ۲ اصل جوان باوری و جوان محوری و استفاده از ظرفیت بی نظیر جوانان فقط در راستای در اختیار گرفتن پست های اداری، سازمانی، سیاسی و اقتصادی توسط جوانان است؟ وقتی یک جوان به شایستگی روحیه بالای خود را منتشر و خود را به عنوان مشاوری که می تواند در حوزه های گوناگون نقش آفرینی نماید معرفی می کند، در واقع همان جوان باوری و تمرین جوانان در عرصه های مختلف جامعه است.

معاون استاندار تهران جوانان را به آماده کردن خود برای ایفای نقش در حوزه های مختلف توصیه کرد و گفت: قطعاً روزی جامعه به شما جوانان رجوع خواهد کرد؛ اگر جوانان ما خود را برای ساختن ایران و آینده آماده نمایند قطعا آینده ایران همراه با رشد بیشتر و تجلی عمیق تر در سطح دنیا خواهد بود.

این مسئول اضافه کرد: اگر جامعه ای بخواهد پویا، ارزشمند و قوی باشد، جوانان و به کلامی دیگر نیروهای فعال آن جامعه می بایست در جهت خودباوری و خودسازی اقدام کنند، پس جوانان خود را برای ساختن آینده ای بهتر و برتر آماده کنند.

باب الحوائجی ادامه داد: با جوانان و تفکر و نیروی شما قطعا آینده ایران بسیار روشن و درخشان خواهد بود؛ امروز اگر نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران پس از گذشت ۴۵ سال و با وجود تمام دشمنی و مشکلات همچنان استوار و سرافراز است، به این خاطر است که نگاه حاکمان کشور و نظام از ابتدا به جوانان و بهره گیری از نیرو، توان و ظرفیت بی بدیل آنان بوده است.

فرماندار ویژه شهرستان ری افزود: جاری بودن روحیه و نیروی ذهن و جسم جوانان در ابتدای انقلاب عامل اصلی پیروزی ما در جنگ هشت ساله بود، فرماندهان بزرگ دفاع مقدس همچون شهیدان همت، خرازی، باقری، باکری و دیگر سرداران قهرمان ایران اسلامی همه از میان جوانان بوده اند.

وی تاکید کرد: در ابتدای انقلاب حتی مسئولان ارشد کشور و یا نمایندگان مجلس به طور اکثریت از جوانان آن مقطع زمانی بوده اند، پس با قاطعیت باید گفت که جوانان می توانند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نگاه اسلام نیز از ابتدا به جوانان بوده است، در واقعه جانسوز کربلا جوانان بنی هاشمی از یاران اصلی حضرت اباعبدالله (ع) بوده اند، در کربلا علی اکبرها به میدان آمدند، عامل اصلی ایستادن دشمنان در برابر امام حسین نداشتن بصیرت بوده است، امروز نیز شما جوانان در راستای تقویت خود باید بصیرت پیدا و بر مبنای آن در مسیر رشد و تعالی حرکت کنید.

باب الحوائجی اضافه کرد: خداوند را شاکریم که امروز و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی جوانان ما بهترین، متدین ترین و بصیر ترین جوانان دنیا هستند، انشالله جوانان با بهره گیری از روحیه و تفکر ناب جوانی در روز یازدهم اسفندماه پای صندوق های اخذ رأی حاضر شده و با بصیرت کامل و با رأی خود اصلح ترین افراد را انتخاب کنند.

فرماندار ویژه شهرستان ری یادآور شد: انشاالله همه ما در روز جمعه یکصدا و هم صدا در شعب اخذ رأی حضور یافته و در مشارکتی بزرگ، در حرکتی به سمت و سوی استقلال، آزادی و تفکری تحول گرایانه آراء خود را به صندوق های اخذ رأی خواهیم ریخت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه امسال در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha