کاندیدای انتخابات: اشتغال پایدار جوانان و بانوان در اولویت مجلس آتی باشد+ فیلم

شیراز-ایرنا- کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی با اعتقاد به اینکه اشتغال پایدار جوانان و بانوان در حوزه‌های مختلف به جامعه قدرت می‌بخشد، گفت: اشتغال پایدار جوانان و بانوان باید در اولویت مجلس آتی باشد.

بتول معلم چهارشنبه در گفت و گوی تصویری با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه حوزه اجتماعی بسیار گسترده است و ابعاد مختلفی دارد، اظهار کرد: وظیفه یک نماینده قانونگذاری و نظارت دقیق بر اجرای قوانین است.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی ادامه داد: هدف من از تلاش برای ورود به مجلس رشد و توسعه متوازن در ابعاد مختلف سیاسی، امنیتی، اجتماعی و فرهنگی است.

وی افزود: بدون شک متخصصان در حوزه‌های جامعه‌شناسی، اقتصادی و فرهنگی توانسته‌اند مسائل و مشکلات متعددی در جامعه را احصا کنند، مردم و مسوولان هم باید دست در دست هم بدهند و در کنار یکدیگر به حل مشکلات بپردازند تا شاهد رشد و توسعه متوازن در حوزه‌های مختلف باشیم.

معلم یادآور شد: مسوولان نباید سد و مانعی برای حضور پُررنگ و فعالیت دانشجویان، متخصصان، جوانان و سازمان‌های مردم نهاد و بانوان در عرصه‌های مختلف کشور ایجاد کنند، باید از ظرفیت این اقشار برای حل مشکلات کشور بهره گرفته شود.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اضافه کرد: سازمان بهداشت جهانی هم اعلام کرده که کشور ایران در حوزه‌های مختلف با بحران‌هایی از جمله نداشتن نشاط اجتماعی مواجه است؛ همچنین یک سری سقف‌های شیشه‌ای در جامعه وجود دارد که جلوی حرکت پرتوان و پرقدرت جوانان و بانوان می‌گیرد و باید شرایطی فراهم شود تا دختران، زنان و جوانان از نشاط و قدرت بیشتری در جامعه بهره ببرند.

وی بیان کرد: نباید بخشی از افراد را حذف، فیلتر و یا از جامعه دور کنیم بلکه باید آنها را در امورات مختلف کشور با هدف توسعه و تحول‌آفرینی به کار بگیریم.

دلیل برخی نارضایتی های مردمی

معلم دلیل نارضایتی کنونی مردم را بَد عمل کردن برخی از مسوولان دانست و افزود: برای اینکه یک ایران باشکوه‌تر داشته باشیم باید برای حذف سقف‌های شیشه‌ای تلاش کنیم و از امکانات موجود در کشور بهره ببریم تا شاهد حضور پُررنگ تر نخبگان، بانوان و جوانان در جامعه باشیم و مسیر برای فعالیت‌های چشمگیر آنها هموار شود.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی که معتقد است حوزه اجتماعی و فرهنگی یکی از مباحث جدی است که باید به آن پرداخته شود، گفت: حوزه اجتماعی زیرساخت هر جامعه به شمار می‌رود اگر این زیرساخت متزلزل شود همه نهادهای جامعه نیز متزلزل خواهند شد.

وی افزود: مسائل، مشکلات و آسیب‌های جامعه باید از پایه حل شوند، امیدواریم با همت و دقت نظری که مسئولان دارند و جذب حداکثری نخبگان، جوانان، بانوان و گسترش سازمان‌های مردم نهاد شاهد پیشرفت‌ها و موفقیت‌های بیشتری در جامعه باشیم.

معلم با اعتقاد به اینکه اشتغال پایدار جوانان و بانوان در حوزه‌های مختلف به جامعه قدرت می‌بخشد، گفت: اقشار مختلف جامعه می‌توانند با اشتغال پایدار مسائل و مشکلات خود را حل کنند و اتفاقات مبارک را هم برای خانواده خود و هم برای سرزمین‌مان رقم بزنند.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: بدون شک اگر هر فرد قدرت اقتصادی داشته باشد می‌تواند در حل مشکلات فرهنگی و اجتماعی نیز کارگشا باشد، با برطرف شدن مشکلات اقتصادی خود مردم هم با دستان پرتوان‌شان برای حل مسائل کشور به یاری مسئولان خواهند شتافت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس فرصت تبلیغات و ارایه برنامه را برای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کرده و تا روز چهارشنبه ۹ اسفندماه جاری(بر اساس قانون زمان تبلیغات) فرصت برای حضور همه نامزدها در این رسانه ملی وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان چهار کرسی نمانیدگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha