رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی: رسانه‌ها در صف اول شور انتخاباتی هستند

ارومیه- ایرنا- مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری و رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان غربی گفت: رسانه‌ها به ویژه خبرگزاری جمهوری اسلامی در صف اول ایجاد شور انتخاباتی و نشان دادن قدرت مردم در حماسه ۱۱ اسفند امسال قرار دارند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، منصور میرزایی روز سه‌شنبه با حضور در دفتر خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان غربی با تاکید بر لزوم ایجاد شور و نشاط روزافزون انتخاباتی اظهار کرد: علاوه بر آن، رسانه‌ها نقش مهمی در نشان دادن حماسه حضور مردم در پای صندوق‌های رای دارند و از این رو ایرنا وظیفه‌ای مهم در قبال نمایش حضور ملت نیز دارد.

وی افزود: انتخابات مظهر مردم سالاری دینی، پشتیبان امنیت ملی و نماد اقتدار سیاسی و اجتماعی کشور است و رسانه نیز در جایگاه رکن چهارم دموکراسی نقش مهمی در افزایش سطح آگاهی، تنویر افکار عمومی، ایجاد شور و شوق انتخابات و تشویق مردم برای مشارکت در انتخابات دارد.

وی ادامه داد: رسانه‌های آذربایجان‌غربی از روزها پیش اطلاع رسانی مربوط به دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری را آغاز کرده اند و در تلاش برای معرفی کاندیداها به مردم هستند تا با ایجاد شور و شوق فضای انتخاباتی شاهد انتخاب افراد اصلح باشیم.

رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان غرببی با اشاره به رسالت رسانه‌ها در انتخابات گفت: رسانه‌ای در افزایش مشارکت مردم در انتخابات موفق است که مطابق رسالت اصلی خویش با رعایت مصالح عمومی گزینه‌های شاخص و کارآمد را در اختیار مردم قرار دهند تا مردم در بین آنها اصلح‌ترین را انتخاب کنند.

رییس هیات بازرسی انتخابات آذربایجان‌غربی: رسانه‌ها در صف اول شور انتخاباتی هستند

رییس خبرگزاری جمهوری اسلامی مرکز آذربایجان‌غربی نیز در این دیدار اظهار کرد: بدون‌شک در سایه یک فضای سیاسی شفاف و عدالت محور است که مردم، نخبگان و فعالان سیاسی و رسانه‌ای به صورت گسترده وارد انواع کارزارهای ملی شده و در نهایت بر اعتبار، اقتدار و عزت ایران و ایرانی می‌افزایند.

صابر چهرقانی افزود: خبرنگاران ایرنا در آذربایجان‌غربی با پوشش تمامی اخبار انتخاباتی منتظر ۱۱ اسفند پرشور برای ثبت حماسه حضور هستند.

وی اظهار کرد: ایرنا امسال با انتشار فراخوان از تمامی کاندیداها دعوت کرد تا با حضور خود در دفتر ارومیه و دفتر مهاباد، اقدام به معرفی خود و عملکرد و همچنین انتشار دیدگاهشان کنند که استقبال خوبی نیز از این امر صورت گرفت.

به گزار ش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری پس فردا، جمعه ۱۱ اسفند همزمان با سراسر کشور در آذربایجان غربی نیز برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha