مسوول بسیج دانش آموزی: مشارکت حداکثری پشتوانه قوی برای اعتلای ایران است

ارومیه- ایرنا- مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور گفت: مشارکت حداکثری پشتوانه قوی برای پیشرفت و اعتلای هر کشوری است و پشتوانه رای بالای مردمی در اعتلای ایران اسلامی نقش مستقیمی دارد.

سردار مجتبی باستان روز سه شنبه در همایش کمیته های هماهنگی و پشتیبانی بسیج دانش آموزی آذربایجان غربی افزود: با انتخابات زمینه ای فراهم می شود تا بتوانیم نواقص موجود کشور را با هم حل و با انتخاب اصلح به پیشرفت و اعتلای کشور کمک کنیم.

وی اضافه کرد: مشارکت حداکثری قدرت دیپلماسی کشور را بالا می برد چراکه دشمن زمانی حمله می کند که پشتوانه مردمی در کشور بالا نباشد.

وی ادامه داد: وقتی این پشتوانه افزایش می یابد، قدرت چانه زنی برای گرفتن امتیاز توسط دیپلماتهای کشور هم افزایش می یابد و این را باید به مردم و دانش آموزان و اقشار مختلف گفت و این تکلیفی برای افسران جنگ نرم و رسانه هاست.

مسوول سازمان بسیج دانش آموزی کشور اظهار کرد: باید برای افراد دودل در مسیر مشارکت، موضوعات را تبیین کرد چرا که مشارکت حداکثری باعث تحقق اهداف، ارزش ها و آرمان های انقلاب می شود.

سردار باستان با بیان اینکه در موضوع دفاع از مظلوم، مبارزه با فساد و استمرار موفقیت ها حضور مردم در عرصه و مشارکت حداکثری یک نیاز اساسی است، افزود: مشارکت حداکثری باعث یاس و نا امیدی دشمن می شود و چشم طمع دشمنان از ایران اسلامی و انقلاب برداشته می شود.

وی گفت: با انتخاب نفرات اصلح خون تازه ای در رگهای کشور جریان می یابد و حضور مردم باعث نظارت بیشتری توسط مردم و کاهش فساد در کشور خواهد شد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha