ورزشکاران با پوشش ورزشی پای صندوق‌های رای بیایند+ فیلم

تهران- ایرنا- سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی گفت: صدها نفر از جانبازان و ایثارگران که در مسابقات کشوری شرکت کرده‌اند بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند. از ورزشکاران خواسته شده حتی‌الامکان با پوشش ورزشی به پای صندوق‌های رای بروند و به حضور حداکثری مردم در انتخابات سفارش کنند.

به گزارش ایرنا، سید محمد میرکاظمی سرپرست دفتر برنامه‌ریزی امور ورزشی و اردویی درباره حضور ورزشکاران در انتخابات گفت: ورزشکاران جانباز و ایثاگر مردم را به حضور حداکثری در انتخابات دعوت کردند. ایثارگران ورزشی، مردمی‌ترین و محبوب‌ترین چهره‌های ملی و محلی هستند.

میرکاظمی افزود: مردم به ورزشکاران کشورشان اعتماد دارند، به خصوص اگر ورزشکاران، قهرمانان عرصه جهاد و حماسه باشند. جانبازان، در طول چند دهه، به منافع شخصی و گروهی بی‌اعتنا بوده و تنها به خواست ملت و مصالح نظام اسلامی توجه داشته‌اند.

وی نقش جانبازان را در مشارکت در انتخابات مهم دانست و ادامه داد: صدها نفر از جانبازان و ایثارگران که در مسابقات کشوری شرکت کرده‌اند بر لزوم حضور حداکثری مردم در انتخابات تاکید کردند.

ورزشکاران با پوشش ورزشی پای صندوق‌های رای بیایند+ فیلم

میرکاظمی با اشاره به مسابقات کشوری که در طول هفته‌های گذشته در شهر رامسر در حال برگزاری بوده، از اقدامات تبلیغاتی در طول بازی‌ها با هدف ایجاد شور و شوق انتخاباتی به‌ویژه برای جوانان خبر داد.

وی گفت: قهرمانان و جانبازان ورزشکار در مصاحبه با گروه‌های خبری بر حضور مردم پای صندوق رای تاکید کردند. همچنین مسئولان ورزشی در استان‌ها نیز برای نشر کلیپ‌ها در فضاهای مجازی و رسانه‌های محلی موظف شدند.

میرکاظمی خاطرنشان‌کرد: از ورزشکاران خواسته شده حتی‌الامکان با پوشش ورزشی به پای صندوق‌های رای بروند و در بازگشت به شهرهای خود و در مراسم‌های استقبال و تجلیل، به حضور حداکثری مردم در انتخابات سفارش کنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha