فرماندار: هیات های ورزشی در مشهد به وظیفه نظارتی خود عمل کنند

مشهد- ایرنا- فرماندار مشهد گفت: هیأت های ورزشی باید وظیفه نظارتی خود را به درستی انجام دهند تا شاهد ورود دستگاه های نظارتی دیگر به حوزه ورزش نباشیم.

به گزارش ایرنا، محسن داوری روز سه شنبه در جمع مدیران باشگاه های ورزشی خصوصی مشهد افزود: گاهی به دلیل عدم نظارت هیات ها، شاهد ورود دیگر دستگاه‌ها در این حوزه هستیم.

وی گفت: مشکلات هیچگاه به خودی خود برطرف نخواهد شد و باید برای رفع آن دنبال راهکار باشیم البته مشکل اصلی عدم اطلاع از قوانین است.

داوری ادامه داد: یکی از بزرگترین مشکلات حوزه ورزش، بحث مالیات است و متاسفانه مدیران ورزشی ما آموزش های لازم را ندیده اند، با آموزش بسیاری از مشکلات مالیاتی موجود برطرف خواهد شد.

فرماندار مشهد در خصوص بحث انرژی و کمبود گاز نیز بیان داشت: باشگاه های ورزشی مکلف هستند سوخت جایگزین داشته باشند و ما نیز این سوخت را تامین خواهیم کرد و نگاه ما هیچوقت تعطیلی باشگاه های ورزشی به دلیل کمبود سوخت نخواهد بود.

فرماندار: هیات های ورزشی در مشهد به وظیفه نظارتی خود عمل کنند

داوری گفت: مولد سازی باشگاه های ورزشی مازاد در دستور کار است و ایجاد فضاهای ورزشی جدید نیز از جمله برنامه های پیش بینی شده است، اگر این اتفاق بیفتد شاهد افزایش سرانه ورزشی در شهر خواهیم بود.

وی خاطرنشان کرد: باشگاه های ورزشی جامعه هدف بسیار مهم و فراوانی دارند و در ساختن گفتمان عمومی جامعه نقش بسیار مهمی دارند.

فرماندر مشهد با اشاره به برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت: انتخابات یکی از مهم ترین رویدادهای دنیا در تمام حکومت هاست این انتخابات در کشور ما که مبنای حکومت و گفتمان مردمی دارد از اهمیت ویژه‌تری برخوردار است.

داوری ضمن دعوت از جامعه ورزشی برای شرکت در انتخابات ۱۱ اسفند گفت: وظیفه همه ما این است که ضمن حضور در انتخابات، از دیگران نیز جهت شرکت در این امر مهم دعوت کرده و با افزایش مشارکت، به اقتدار کشور خود کمک کنیم، از جامعه ورزشی نیز تقاضا داریم تا ضمن حضور حداکثری پای صندوق های رای، زمینه توسعه بیش از پیش کشور را فراهم کنند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha