پلیس راهور: وضعیت نامطلوب معابر شمالی پایتخت/ به منطقه یک سفر نکنید

تهران بزرگ - ایرنا - رییس پلیس راهور تهران بزرگ از وضعیت نامطلوب معابر شمال پایتخت به ویژه در منطقه یک خبر داد و از رانندگان خواست به این منطقه سفر نکنند.

به گزارش ایرنا، بارش برف در چند روز گذشته مناطق مختلف تهران به ویژه مناطق شمالی تهران را سفید پوش کرده، از عصر امروز/سه‌شنبه/ شدت گرفت به نحوی که اکثر معابر پایتخت به خصوص مناطق شمالی را قفل کرد.

در این رابطه ساعتی پیش رییس پلیس راهور تهران از لغزندگی معابر در مناطق شمالی شهر به ویژه خیابان‌های باهنر، پاسداران به دلیل ریزش نزولات آسمانی خبر داد و به مردم توصیه کرد: با توجه به ریزش برف و لغزندگی معابر در صورت امکان از منزل خارج نشوند یا ضمن رعایت سرعت مطمئنه با تجهیزات کامل در شهر تردد کنند.

سرهنگ سید ابوالفضل موسوی پور گفت: از شهروندان ساکن در مناطق شمالی شهر به ویژه منطقه یک در خواست می‌کنیم در صورت نداشتن کار ضروری از تردد در سطح معابر خودداری کنند چرا که وضعیت معابر در حال حاضر به دلیل ریزش برف لغزنده است و جدا از ایجاد ترافیک‌های بلند مدت، احتمال تصادف نیز زیاد می‌شود.

وی همچنین در جدیدترین پیام تصویری خود خطاب به شهروندان درخواست کرد که مقصد سفرهای خود را مناطق شمالی شهر انتخاب نکنند تا پلیسبا همکاری نیروهای خدوم شهرداری تهران تردد در معابر ساماندهی شود.

پلیس راهور: وضعیت نامطلوب معابر شمالی پایتخت/ به منطقه یک سفر نکنید

حجم برف در شمال شهر تهران زیاد است

معاون خدمات شهری و محیط زیست منطقه یک تهران در گفت و گو با ایرنا گفت: حجم برف در ۲ ساعت گذشته برابر نصف روزهای اخیر است.

احسان صفایی اظهار کرد: موج جدید بارش برف در شمال تهران از ساعت ۱۸ امروز آغاز شده و بسیار سنگین‌تر از بارش‌های سه روز اخیر است.

به گزارش ایرنا، بارش برف برای چهارمین روز متوالی در مناطق شمالی تهران ادامه دارد و تا قبل از ساعت ۱۸ امروز سه‌شنبه، متوسط بارش در منطقه یک ۵۰ سانتی متر بود و بیشترین بارش در ارتفاعات دربند، جماران، ولنجک حتی به ۸۰ سانتی‌متر هم رسید.

از ساعت ۱۸ امروز بارش برف در این مناطق با شدت بیشتری آغاز شده و بارش هر ۲ ساعت برابر یک نصف روز، بوده است.

پلیس راهور: وضعیت نامطلوب معابر شمالی پایتخت/ به منطقه یک سفر نکنید

صفایی ادامه داد: همه نیروهای شهرداری منطقه یک، ماشین آلات مدیریت پسماند پای کار بوده و با تمام توان مشغول بازگشایی معابر هستند.

به گفته وی، شن مخصوص با پیش بینی‌های انجام شده به اندازه کافی در سایت‌ها دپو و مخازن سطح منطقه در حال شارژ است و مشکلی از بابت شن پاشی وجود ندارد ولی به علت بارش شدید برف و تردد زیاد شهروندان خدمات رسانی با کندی و به سخت در حال انجام است.

وی یادآور شد: بارش برف تا فردا بعداز ظهر ادامه دارد و شرایط خاصی است و امیدواریم با تعطیلی مدارس منطقه و حجم کمتر ترددها، بتوانیم خدمات رسانی را تا ساعات دیگر با سرعت بیشتری انجام داده و به پایان برسانیم.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha