داوطلب انتخابات مجلس در  حوزه انتخابیه یزد: مردم با هر سلیقه در انتخابات مشارکت کنند +فیلم

یزد- ایرنا- یک داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه یزد، زارچ ، اشکذر و ندوشن گفت: مردم با هر نوع فکر و سلیقه برای شکست توطئه دشمنان علیه کشور روز ۱۱ اسفندماه در پای صندوق‌های رای، حضوری باشکوه را به نمایش بگذارند.

خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در راستای فراهم‌کردن فرصت برابر برای نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد و همچنین کمک به شناساندن بهتر نامزدها و برنامه‌هایشان به مردم، اقدام به مصاحبه با داوطلبان این دوره از انتخابات و پرسش از آنان در خصوص موضوع‌های استانی و کشوری کرده است.

" حسین حداد محمدآبادی " با کد انتخاباتی ۱۶۹، روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تشریح اهمیت مشارکت گسترده آحاد مردم حوزه انتخابیه در انتخابات افزود: حضور پرشور آحاد مردم در انتخابات موجب تقویت کشور و انقلاب و شکست اهداف دشمنان را به همراه دارد.

وی با بیان اینکه مردم ایران همیشه در ۴۵ سال گذشته با موقعیت شناسی در صحنه‌های مختلف نظام و انقلاب اسلامی حضوری پررنگ و پرمعنا داشته‌اند، بیان کرد: در روز ۱۱ اسفندماه جاری بار دیگر مردم به رغم توطئه دشمنان، با مشارکتی فعال در این میدان مهم زمینه اقتدار و امنیت کشور را فراهم می‌کنند.

این نامزد حوزه انتخابیه یزد، زارچ، اشکذر و ندوشن در مجلس شورای اسلامی به تبیین اهداف و برنامه‌های خود برای مناطق زیرپوشش حوزه یزد، اشکذر، زارچ و ندوشن اشاره کرد و گفت: تقویت مدارس دولتی با همکاری فرهنگیان و مسئولان جزو برنامه‌های محوری است که باید دنبال شود.

حداد با تاکید بر تقویت جایگاه فرهنگیان در نظام تعلیم و تربیت گفت: رسیدگی به شرایط اقتصادی و معیشتی معلمان و همچنین ارتقای جایگاه آنها جزو برنامه‌های مهم و محوری دیگری است که با جد برای انجام آن تلاش می‌کنم.

داوطلب انتخابات مجلس در  حوزه انتخابیه یزد: مردم با هر سلیقه در انتخابات مشارکت کنند +فیلم

این نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه موضوع تامین آب برای شهرستان یزد و دیگر شهرستانها مهمترین مسئله استان است و با قدردانی از اقدامات انجام شده، اضافه کرد: باید این موضوع و مطالبه توسط نماینده آینده مجلس شورای اسلامی به جد پیگیری و برای حل آن اقدام شود.

حداد یکی دیگر از مسائل مهم یزد را پیشگیری از آلودگی هوای شهرستان ذکر کرد و اظهار داشت: باید برای انجام این مهم، بخش‌های مختلف و صنایع در عمل اقدام جدی کنند تا دغدغه مردم حل شود .

این نامزد مجلس شورای اسلامی همچنین با بیان اینکه یکی از مشکلات مردم به خصوص در شهر یزد تورم است، گفت: در این خصوص برنامه دارم و با همکاری مسئولان و اصناف و متولیان و جلب همراهی دیگر بخش‌ها برای برون رفت از آن در منطقه اقدام می شود.

سوابق حسین حداد محمدآبادی

حداد محمدآبادی دارای مدرک تحصیلی کارشناس ارشد مدیریت است و از مهمترین سوابق اجرائی وی معاون پشتیبانی سازمان آموزش و پرورش یزد، معاون پرورشی و تربیت بدنی سازمان آموزش و پرورش استان، معاون آموزش عمومی سازمان آموزش و پرورش، مدیر دبیرستان استعدادهای درخشان شهید صدوقی، مدرسه راهنمایی استعدادهای درخشان شهید صدوقی، راهنمای تعلیماتی مدارس روستایی و مدیر مدرسه راهنمایی شهدای رحمت آباد بوده است.

همچنین مدیر مدرسه راهنمایی شهدای فهرج ، مدیر دبستان صائب، رئیس شورای اسلامی شهرستان یزد، رئیس شورای اسلامی بخش مرکزی یزد ، رئیس شورای اسلامی محمد آباد و دبیر دبیرستان مدرسه علوم و معارف اسلامی از دیگر سوابق اجرایی وی است.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha