هیچ مدیری در استان تهران بخاطر تخلف انتخاباتی برکنار نشده است

تهران بزرگ - ایرنا - رییس ستاد انتخابات استان تهران در خصوص برکناری مدیران متخلف گفت: ۲ گزارش در خصوص تخلف مدیران استان با موضوع انتخابات گزارش شده که در حال رسیدگی هستیم ولی تاکنون با هیچ مدیری در سطح استان بدلیل تخلف در حوزه انتخابات برخورد نشده است.

سیدعباس جوهری روز چهارشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: استارت برگزاری انتخابات از ۱۵ مرداد به دستور وزیر کشور زده و فرآیند آن در سراسر کشور شروع شد و بیش از ۲۰۰ روز است که در جریان امور قرار گرفته و در این مدت آموزش و پشتیبانی‌های لازم انجام و همه چیز برای برگزاری منظم و قانونمند انتخابات در استان فراهم است.

وی با بیان اینکه انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در بالاترین سطح امنیت و نظم کامل برگزار می‌شود، اظهار کرد: در حوزه امنیت برنامه ریزی خوبی انجام شده و با تلاش نیروهای نظامی، انتظامی و امنیتی در این خصوص مشکلی وجود ندارد.

معاون سیاسی و اجتماعی استاندار تهران با بیان اینکه در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در مجموع سه هزار و ۶۵۱ نفر در ۶ حوزه انتخابیه این استان رقابت می‌کنند، ادامه داد: حوزه انتخابیه تهران، ری، اسلامشهر، مشیرانات و پردیس با سه هزار و ۳۷۹ کاندیدا بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که ۳۰ نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

وی با اشاره به بارش برف و سرما در مناطق کوهستانی استان گفت: برنامه ریزی شده در روستاهای صعب العبور و کوهستانی صندوق سیار داشته باشیم که در صورت نیاز از بالگرد برای انتقال صندوق اخذ رای به این مناطق استفاده خواهیم کرد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند بطور همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha