ارائه خدمات به بیش از ۲۰۰ هزار بیمار در بیمارستان ایرانمهر سراوان 

زاهدان- ایرنا- رئیس بیمارستان ایرانمهر سراوان در جنوب شرق سیستان و بلوچستان از ارائه خدمات تشخیصی و درمانی به بیش از ۲۰۰ هزار نفر در این بیمارستان از ابتدای سال تاکنون خبر داد.

خواجه جهرمی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار کرد: بیمارستان ایرانمهر سراوان در حالی ۲ سالگی خود را پشت سر می‌گذارد که ماهانه به بیش از ۱۹ هزار نفر خدمات تشخیصی و درمانی ارائه می‌دهد که خوشبختانه می‌توان گفت در مدت کوتاه پس از بهره برداری از این بیمارستان، خدمات شایان توجهی به مردم و مراجعان در حال ارائه است.

وی ادامه داد: انواع اعمال جراحی فوق تخصصی و حساس مغز و اعصاب، چشم پزشکی، ارتوپدی و مانند آن در این بیمارستان انجام می‌شود همچنین تجهیزات تشخیصی پیشرفته‌ای مانند ام آر آی نیز در این بیمارستان بکارگیری شده که نظیر آن تاکنون در سراوان وجود نداشته و از جمله دستگاه های پیشرفته موجود در کشور هست این بیمارستان همچنین مجهز به دستگاه ماموگرافی است.

رئیس بیمارستان ایرانمهر سراوان با اشاره به اینکه ضریب اشغال تخت در این بیمارستان هم اکنون بالای ۸۰ درصد است افزود: متخصصین رشته های داخلی، مغز و اعصاب، ارتوپدی، قلب، اورولوژی، اعصاب و روان، پوست، چشم، سونوگرافی و عفونی در این بیمارستان حضور دارند.
وی تصریح کرد: کلینیک های فیزیوتراپی، گفتاردرمانی، تغذیه، دیابت و واحد آزمایشگاه نیز روزانه به پذیرش بیماران می‌پردازند.

جهرمی با اشاره به اینکه علیرغم ثابت بودن کادر درمان بیمارستان، اما هر ماه، تعداد افرادیکه بیمارستان ایرانمهر را برای درمان انتخاب می‌کنند بیشتر از ماه قبل است گفت: همکاران ما با توان مضاعف به ارائه خدمات به بیماران می‌پردازند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha