سامانه تلفنی ویژه انتخابات در مشهد راه‌اندازی شد

مشهد-ایرنا- فرماندار مشهد گفت: سامانه تلفنی «٠۵١٣٢٣٠۵» ویژه پاسخگویی به پرسش‌ها و درخواست‌های انتخاباتی شهروندان در مشهد راه‌اندازی شد.

به گزارش ایرنا و به نقل از فرمانداری مشهد، محسن داوری روز چهارشنبه در خصوص این سامانه اظهار کرد: در راستای خدمت رسانی به مردم و باشکوه برگزار شدن انتخابات در ۱۱ اسفندماه، ستاد انتخابات تصمیم به راه اندازی سامانه پاسخگویی به نیازمندی های شهروندان در مشهد گرفت.

وی ادامه داد: این سامانه روز جمعه در فرمانداری مشهد فعال خواهد بود و همه افرادی که در موضوع انتخابات سوالی داشته باشند یا نیاز به خدماتی باشد، می توانند با شماره ٠۵١٣٢٣٠۵ تماس حاصل کنند.

فرماندار مشهد افزود: شهروندان هرگونه درخواست، شکایت و یا اعزام شعبات سیار در مشهد را می توانند از طریق این شماره پیگیری کنند.

داوری بیان کرد: در این چهارچوب ۳۰ خط پاسخگویی به صورت همزمان پیش بینی شده تا به نکات مدنظر شهروندان رسیدگی کنند که در همان لحظه پس از پیگیری، نتیجه به اطلاع افراد خواهد رسید.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند در کشور برگزار می شود.

استان خراسان رضوی شامل ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

مردم حوزه انتخابیه مشهد و کلات پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارند و در مجموع ۲ میلیون و ۶۵۰ هزار نفر در حوزه انتخابیه مشهد و کلات واجد شرایط رای دادن هستند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha