شور و شوق انتخاباتی در گناباد و بجستان افزایش یافت

گناباد- ایرنا- فرماندار گناباد و رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان گفت: شور و شوق تبلیغات انتخاباتی که از چند ماه گذشته و از جمله با آغاز زمان ثبت نام در سوم اسفندماه در این شهرستانها آغاز شده بود با گذشت ۶ روز از زمان تبلیغات افزایش یافته است.

رضا نصیری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: شور و نشاط انتخاباتی توسط نامزدهای انتخابات و هواداران آنان در مناطق شهری و روستایی شهرستانهای گناباد و بجستان گسترش یافته و نامزدها از همه سلایق سیاسی، تخصصها و جناحهای سیاسی به میدان آمده و ستادهای تبلیغاتی در بخش اعظم این مناطق ایجاد شده است.

وی ادامه داد: نامزدهای انتخابات در ایجاد شور و نشاط و احساس شادمانه در فضای تبلیغات انتخابات در مناطق شهری و روستایی شهرستانهای گناباد و بجستان خوب عمل کردند و نشاط اجتماعی خوبی به واسطه این تبلیغات ایجاد شده است.

رییس حوزه انتخابیه گناباد و بجستان با قدردانی از نامزدهای انتخاباتی که از گروهها و سلایق مختلف سیاسی با حضور در عرصه انتخابات در گرم شدن تنور انتخابات در شهرستانهای گناباد و بجستان سهیم بودند از فردی که با رای حداکثری مردم به عنوان نماینده منتخب این شهرستانها به مجلس شورای اسلامی راه می یابد خواست که از برنامه های سایر نامزدهای انتخاباتی در رویکردهای خود بهره بگیرد.

نصیری افزود: ۸۴ هزار و ۳۸۰ نفر در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری در شهرستانهای گناباد و بجستان واجد شرایط اخذ رای هستند و ۱۴۰ شعبه اخذ رای در این شهرستانها در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به فعالیت بیش از سه هزار نفر عامل اجرایی، نظارتی و حراستی در شعب اخذ رای در این شهرستانها اضافه کرد: در هر شعبه به طور متوسط ۲۰ تا ۳۰ نفر فعالیت خواهند داشت.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری، یازدهم اسفندماه امسال همزمان با سراسر کشور در ۱۳۱ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گناباد و بجستان برگزار می‌شود.

حوزه انتخابیه گناباد و بجستان دارای یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha