نامزد انتخابات مجلس در مشهد: حل مشکل آب شرب مشهد را در دستور کار قرار می‌دهم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: حل مشکل آب شرب مشهد برای شهروندان و زائران این کلانشهر را در دستور کار قرار می‌دهم.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ارتقای جایگاه بین المللی مشهد با توجه به وجود حدود ۵۰۰ میلیون شیعه در جهان و ۸۰ کشور مسلمان از مهمترین برنامه های مد نظر اینجانب است.

وی اتمام پروژه آزاد راه حرم تا حرم ، حل مشکل تامین آب شرب مردم مشهد و ۴۰ میلیون زائر آن را در پایخت معنوی جهان اسلام از دیگر برنامه های خود برای فعالیت به عنوان نماینده مجلس اعلام کرد و افزود: رسیدگی به مساله حاشیه نشینی در شهر مشهد در شرایطی که صاحبان اصلی انقلاب، محرومان هستند از دیگر برنامه های در دستور کار است.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات با اشاره به مهاجرت حدود ۱۰۰ هزار نفر از مردم کلات از روستاها به شهر مشهد و ضرورت توجه به مسایل این شهرستان گفت: توجه به حوزه کشاورزی و دامداری شهر کلات و نیز تقویت حوزه گردشگری، با توجه به ظرفیتهای موجود در این شهرستان باید به عنوان اولویت کاری پیگیری شود.

خسروی افزود: با توجه به چهار سال سابقه کار در مجلس شورای اسلامی و عضویت در کمیسیون آموزش و تحقیقات ، درد و درمان آموزش و پرورش را در قالب ۱۰ برنامه مدون تهیه و تا کنون ۲ مورد آن را به صورت جهادی پیگیری کرده‌ام.

وی ادامه داد: به جد بر این اعتقادم که در صورت حل مسایل مبتلا به آموزش و پرورش تمامی مسایل کشور در حوزه‌های دیگر حل می‌شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات در این مسیر توجه به مطالبات فرهنگیان و حل مشکلات این قشر را وعده داد.

خسروی دفاع از طرح رتبه بندی معلمان طی سال ۱۳۹۳ در مجلس شورای اسلامی را از افتخارات خود دانست و افزود: همچنین به ثمر نشستن بیمه کارگران و کشاورزان با دفاع اینجانب از این طرح در صحن علنی مجلس از دیگر افتخارات بنده در دوران نمایندگی مجلس شورای اسلامی است.

ابوالقاسم خسروی سهل آبادی با کد انتخاباتی ۱۴۷۶ داری مدرک کارشناسی ارشد فقه و مبانی حقوق اسلامی است و چهار سال سابقه نمایندگی مردم شهرستان تربت حیدریه، مه ولات و زاوه را در دوره نهم مجلس شورای اسلامی دارد.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی، ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha