۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۷:۴۵
کد خبرنگار: 1050
کد خبر: 85400910
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فهرست نامزدهای مورد حمایت ائتلاف های البرز در فضای مجازی

کرج - ایرنا - احزاب و ائتلاف ها در آخرین روز از بازه زمانی تبلیغات قانونی نامزدهای دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فهرست نامزدهای مورد حمایت خود را در فضای مجازی منتشر کردند.

به گزارش روز چهارشنبه خبرنگار ایرنا ، احزاب، دانشگاهیان ، اصناف و ائتلاف های استان البرز با انتشار فهرست هایی که مزین به پرچم جمهوری اسلامی ایران ، تصاویر امام راحل (ره) و رهبر معظم انقلاب اسلامی است ضمن دعوت از تمام مردم برای حضور حداکثری در پای صندوق های رای، انتخاب افراد شایسته و کاردان را حق قانونی مردم دانستند.

احزاب ، دانشگاهیان ، اصناف و ائتلاف های استان البرز ، شرکت در انتخابات به عنوان یک حق و تکلیف اجتماعی مورد تاکید قرار گرفته است .

فهرست نامزدهای مورد حمایت ائتلاف های البرز در فضای مجازی

تاکید بر " انتخابات پرشور و غرورآفرین"وجه مشترک تمام فهرست های اعلامی و فراخوان هایی است که از صبح امروز به صورت گسترده در فضای مجازی استان البرز منتشر شده است .

جامعه اساتید استان البرز

جامعه اساتید استان البرز دراطلاعیه ای نامزدهای مورد حمایت خود را برای نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه کرج، فردیس و اشتهارد "علیرضا عباسی " و "فریبرز شکرالهی " اعلام کرد .

بیانیه مشترک تشکل های انقلابی استان البرز

تشکل های انقلابی استان البرز در بیانیه مشترک ۲ نامزد مجلس خبرگان رهبری را دراین استان شامل حجت الاسلام و المسلمین " حسین ردایی " و حجت الاسلام والمسلمین " محمدرضا فلاح تفتی" معرفی کرده اند؛ این تشکل های انقلابی شامل شورای ائتلاف نیرو های انقلاب اسلامی،جبهه تحول خواهان انقلابی، جبهه پایداری انقلاب اسلامی،کانون دانشگاهیان ایران اسلامی و شبکه راهبردی یاران انقلاب اسلامی استان البرز هستند.

اطلاعیه ائتلاف حکمت استان البرز

نامزدهای مورد حمایت ائتلاف حکمت استان البرز در ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری حجت الاسلام و المسلمین " محسن کازرونی" و حجت الاسلام و المسلمین " حسین ردایی" هستند .

همچنین ائتلاف حکمت استان البرز در اطلاعیه خود نامزدهای مورد حمایت را برای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دراین استان را در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ،چهارباغ و طالقان حجت الاسلام " مفید کیایی نژاد" معرفی کرده است .

اطلاعیه جبهه پایداری استان البرز

جبهه پایداری استان البرز درفهرست خود حجت الاسلام والمسلمین " محمد رضا فلاح تفتی" را برای انتخابات خبرگان رهبری ، " علیرضا عباسی" و " علی عزیزخانی " را در حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس برای انتخابات مجلس شورای اسلامی و " غلامرضا خرم جاه " را برای حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ،چهارباغ و طالقان مورد حمایت اعلام کرده است .

جبهه اعتدال گرایان استان البرز در فهرست خود از " محسن کازرونی " و " حسین ردایی " برای مجلس خبرگان رهبری و از" میرابراهیم صدیق" و " علی زینی وند" برای حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد ، فردیس در مجلس شورای اسلامی و حجت الاسلام " مفید کیایی نژاد "در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد ، چهارباغ و طالقان برای مجلس شورای اسلامی اعلام حمایت داشته است .

شورای وحدت اصولگرایان استان البرز نیز پس از برگزاری جلسات متعدد و مصاحبه های تخصصی با تعداد زیادی از نامزدهای دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در این استان نامزدهای مورد نظر خود را در ۲ حوزه انتخابیه این استان اعلام کرده و بر اساس اطلاعیه ، در حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد و فردیس "علیرضا عباسی" با کد انتخاباتی ۵۸۱ و "ولی الله قدمی "با کد انتخاباتی ۶۵۴ و در حوزه انتخابیه ساوجبلاغ، نظرآباد، طالقان و چهارباغ "علی حدادی" با کد انتخاباتی ۱۵۳ برای مجلس شورای اسلامی مورد حمایت قرار داده است.

ائتلاف حزب موتلفه اسلامی استان البرز نیز از "عباسعلی اوسطی" و "اسماعیل مولایی" برای حوزه انتخابیه کرج، اشتهارد ، فردیس و " مفید کیایی نژاد " برای حوزه انتخابیه ساوجبلاغ ، نظرآباد، چهارباغ و طالقان در مجلس شورای اسلامی حمایت کرده است.

شورای ائتلاف نیروهای انقلاب :

" علیرضا عباسی" و " علی شیرین زاد " را برای حوزه انتخابیه کرج ، اشتهارد و فردیس در مجلس شورای اسلامی معرفی کرده است .

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.
استان البرز دارای سه کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ نماینده در مجلس خبرگان رهبری است .
در دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان البرز ۶۴۸ نفر ثبت نام کرده بودند که صلاحیت ۷۵ درصد آنان تایید شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha