ساکتین جریان فتنه شایستگی ورود به مجلس ندارند

بوشهر- ایرنا- رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر گفت: داوطلبانی که در جریان فتنه بجای اظهار نظر شفاف سکوت اختیار کرده بودند شایستگی ورود به مجلس شورای اسلامی ندارند.

" حجت الاسلام یوسف جمالی " روز چهارشنبه در گفت وگو با ایرنا اظهار کرد: کسانی که در جریان فتنه بخاطر منافع شان سکوت اختیار کردند اگر نماینده مجلس هم شوند بدنبال منافع خود هستند و چنین نماینده ای به درد مردم و انقلاب نمی خورد.

وی افزود: نماینده باید در گفتار و عملکردش انقلابی بودن را نشان دهد.

جمالی یادآور شد: مردم کسی را انتخاب کنند که آشنای به درد مردم و در بین مردم باشد تا در زمان رای دادن به طرح یا لایحه مشکلات مردم و نیازمندهای جامعه را مد نظر قرار دهد.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر ادامه داد: مردم اگر مطالبه امنیت، رفاه و شکوفایی اقتصادی کشور را می‌خواهند تحقق این مهم مستلزم شرکت در انتخابات است.

جمالی تصریح کرد: دشمن با برجسته کردن مشکلاتی که مسبب ایجادش خودش است مردم را به عدم شرکت در انتخابات فرا می خواند.

ساکتین جریان فتنه شایستگی ورود به مجلس ندارند

وی گفت: وجود مشکلات اقتصادی و معیشتی قابل کتمان نیست اما راه برون رفت از این مشکلات قهر با صندوق های رای نیست.

رییس شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان بوشهر افزود: مردم با حضور پررنگ در انتخابات و انتخاب نماینده ای واجد شرایط باعث تشکیل مجلسی کارامد شوند.

جمالی اظهار کرد: یکی از مولفه های قدرت نظام انقلاب اسلامی حضور مردم در صحنه های حمایت از انقلاب یا حضورهایی است که تصمیم ساز انتخاب مسوولان است.

وی گفت: اینکه حضرت امام (ره) نوع مدیریت و نام آن را به رای مردم گذاشت بدنبال ماندگاری سند تاریخی بود که مردم پای انقلاب هستند.

جمالی افزود: برهمین اساس نیز زیان هایی که دشمنان از انقلاب دیده اند بواسطه حضور مردم در صحنه‌های انقلاب بوده است.

وی بااشاره به اینکه برای پی بردن به اهمیت انتخابات باید به برنامه های دشمنان نگاه کرد گفت: بدلیل اهمیت و اثرگذاری حضور مردم در انتخابات آنان مردم را به عدم حضور پای صندوق های اخذ رای دعوت می کنند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برای چهار نماینده در حوزه های انتخابیه " بوشهر، گناوه و دیلم"، "دشتستان" ، "دشتی و تنگستان" و " کنگان، دیر، جم و عسلویه " و همچنین انتخاب یک نماینده برای ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری از حوزه انتخابیه استان بوشهر روز ۱۱ اسفندماه برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha