فرماندار: ۸۴ شعبه اخذ رای در کامیاران دایر است

سنندج- ایرنا- فرماندار کامیاران با اشاره به اغاز رای گیری در این شهرستان گفت: ۸۴ شعبه اخذ رای شامل ۳۲ شعبه شهری و ۵۲ شعبه روستایی برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در در این شهرستان دایر است.

کیانوش ثقفی روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با بیان اینکه براساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده ۷۵۰ نفر عوامل اجرایی و نظارتی انتخابات را در این شهرستان برگزار می‌کنند، گفت: عوامل اجرایی آموزش‌های لازم را دیده‌اند و تمام تمهیدات سخت افزاری و نرم افزاری برای برگزای انتخاباتی سالم، ایمن و باشکوه اندیشیده شده و مشکل خاصی وجود نداد.

فرماندار کامیاران یادآور شد: همچنین دستگاه های اجرایی مختلف شهرستان بویژه در حوزه تامین برق، آب، مخابرات، راه و جاده آمادگی کامل دارند در صورت بروز مشکل، اقدامات لازم را انجام دهند تا در روند برگزاری انتخابات بویژه در روستاها خللی ایجاد نشود.

وی درادامه با تاکید بر حضور گسترده مردم در پای صندوق‌های اخذ رای افزود: با توجه به شرایط موجود در منطقه و اینکه دشمنان با تمام قوا به میدان آمده اند تا مانع مشارکت مردم در این انتخابات شوند، مردم ما با مشارکت گسترده و آگاهانه بار دیگر وفاداری خود به نظام و انزجار از دشمنان را نشان دهند.

ثقفی اظهار کرد: مردم با حضور آگاهانه خود در پای صندوق‌های اخذ رای می توانند نماینده ای قوی را روانه مجلس کنند و بی شک ورود نمایندگان قوی، مجلسی قوی به بار می آورد و وقتی مجلس قوی باشد مسیر ریل گذاری و قانونگذاری به نفع مردم خواهد بود.

وی از مردم همیشه در صحنه استان کردستان بویژه شهرستان کامیاران خواست حضور پرشوری در انتخابات ۱۱ اسفند داشته باشند و بار دیگر ثابت کنند که در هیچ شرایطی پشت نظام و انقلاب را خالی نخواهند کرد.

در پنج حوزه انتخابیه استان کردستان، ۱۸۴ نامزد برای انتخابات مجلس شورای اسلامی مورد تایید شورای نگهبان قرار گرفته بودند که ۵۱ نامزد انصراف داده و یا با دیگران ائتلاف کرده و از عرصه انتخابات کنار رفته اند و ۱۳۳ نامزد باقی مانده اند.

کردستان دارای ۶ کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

برای کسب ۲ کرسی مجلس خبرگان رهبری نیز ۴ نامزد از استان کردستان تایید صلاحیت شده اند.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند سال جاری در سراسر کشور برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha