آبرسانی به واحدهای نهضت ملی مسکن اردبیل به‌موقع انجام می‌شود

اردبیل - ایرنا - مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل گفت: مقدمات و تمهیدات لازم برای تامین آب شرب مورد نیاز واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های خلخال، پارس‌آباد و مشگین‌شهر اندیشیده شده و عملیات آبرسانی، مطابق برنامه زمان‌بندی احداث واحدها انجام خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اردبیل، مسعود خیرجو روز چهارشنبه در نشست با مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل اظهار کرد: با وجود کمبود اعتبار و تنگناهای مالی تلاش خواهیم کرد در آبرسانی و تامین آب واحدهای نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های یاد شده مشکل و تاخیری پیش نیاید.

وی تاکید کرد: استفاده به موقع از آب با کیفیت حق شهروندان است و با توجه به نزدیکی تاسیسات و زیرساخت‌های شرکت آب و فاضلاب در محدوده اجرای طرح‌های نهضت ملی مسکن در شهرستان‌های خلخال ، پارس‌آباد و مشگین‌شهر تلاش می‌شود آب واحدهای مسکونی به موقع تامین و وصل شود.

حامد کیخسروی ، مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل هم در این نشست با اشاره به آغاز روند ساخت مسکن طرح نهضت ملی مسکن در شهرهای استان اردبیل، ساخت مسکن محرومان را از وظایف این نهاد ذکر کرد و گفت: با فعال‌سازی شبکه خیرین مسکن‌ساز احداث ۴۵۰ واحد مسکونی برای محرومان آغاز شده که در مراحل مختلف اجرا و تکمیل قرار دارد.

آبرسانی به واحدهای نهضت ملی مسکن اردبیل به‌موقع انجام می‌شود
جلسه مدیران شرکت آب و فاضلاب و بنیاد مسکن استان اردبیل

به گزارش ایرنا ، در استان اردبیل ساخت ۶۳ هزار واحد مسکن ملی در قالب ۱۸ طرح نهضت ملی تا چهار سال آینده مورد توجه قرار گرفته که عمده‌ترین آن مربوط به ساخت ۱۵ هزار واحد نهضت ملی مسکن در شهرک شهید سلیمانی اردبیل است.

طرح جهش تولید مسکن، از سوی دولت و با هدف خانه‌دار کردن اقشار جامعه در سال جاری ارائه شده و ‌هدف نهایی آن ساخت چهار میلیون واحد مسکونی طی چهار سال آینده در کشور است و سقف تسهیلات مسکن بر اساس مناطق مختلف شهری و روستایی اعلام شده ، قرار است تسهیلات این طرح بر اساس قیمت تمام شده مسکن در مناطق مختلف تعیین شود. ‌

سقف وام جهش تولید مسکن در مراکز استان‌ها پنج میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال و در سایر شهرها پنج میلیارد ریال در نظر گرفته شده است.

استان اردبیل با ۱۲ شهرستان در شمال غرب ایران واقع شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha