قاضی زاده هاشمی: مشارکت مردم در انتخابات تضمین‌کننده امنیت کشور است

تهران-ایرنا-رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: مردم باید بدانند اصلی ترین پایه امنیت ملی مردمی بودن این نظام است و اصل مشارکت به معنای ارتقای امنیت است. 

به گزارش خبرنگار حوزه دولت ایرنا، «سید امیرحسین قاضی زاده هاشمی» رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران چهارشنبه در حاشیه جلسه هیات دولت در جمع خبرنگاران با بیان اینکه مشارکت مردم در انتخابات با بالا بودن ضریب امنیت ملی ارتباط دارد، گفت: کشوری هستیم که در اطراف مرز ها تهدید های مختلف می شود و گروه های سازمان یافته خارجی و داخلی که مورد حمایت بیگانگان قرار می‌گیرند وقتی احساس کنند پشتیبانی مردمی دولت و مجلس کاهش یافته است فرصتی برای توسعه اقدامات ضد امنیتی

وی در ادامه بیان کرد: مردم باید بدانند اصلی ترین پایه امنیت ملی مردمی بودن این نظام است و اصل مشارکت به معنای ارتقای امنیت است.

قاضی‌زاده هاشمی با بیان اینکه مسئولیت تهیه و واردات خودرو جانبازان وزارت صمت است، گفت: اقدامات اولیه توسط وزارت صمت انجام و اولویت‌بندی تخصیص خودرو نیز انجام شده است.

به گفته رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران، خودروهایی که امکان واردات آنها وجود دارد در سامانه اعلام شده است و البته خودروهای جدید نیز به سبد اضافه و امکان انتخاب جدید برای متقاضیان فراهم شد.

وی افزود: با تامین ارز و براساس اولویت بندی از پیش اعلام شده برای جانبازان ویژه، جانبازان ۷۰ درصد و جانبازان ۵۰ درصد به بالا فرآیند اختصاص خودرو انجام خواهد شد.

قاضی‌زاده هاشمی با اشاره به مذاکرات بنیاد شهید با بانک‌ها به منظور فراهم کردن شرایط خرید لیزینگی برای ایثارگرانی که امکان تامین مالی واردات خودرو را ندارند، به جانبازان توصیه کرد که اجازه ورود افراد غیر را برای واردات خودرو را ندهند چرا که ممکن است در آینده اشکالاتی را ایجاد کند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha