نامزد انتخابات مجلس: تحقق عدالت مهمترین نیاز حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار است

شهرکرد – ایرنا – نامزد نمایندگی دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: این حوزه انتخابیه مشکلات زیادی دارد اما عدالت حلقه مفقوده‌ای به شمار می‌رود که تاکنون در این حوزه جریان پیدا نکرده است و تحقق آن از مهمترین نیازهای این حوزه است.

به گزارش ایرنا، خبرگزاری جمهوری اسلامی(ایرنا) در راستای فراهم کردن فرصت برابر برای نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در چهارمحال و بختیاری و کمک به معرفی بهتر آنان به مردم و اعلام برنامه‌های آن‌ها، با اعلام فراخوانی از نامزدهای نمایندگی مجلس شورای اسلامی دعوت کرده است تا عصر روز چهارشنبه ۹ اسفندماه در این رسانه حضور یابند و به معرفی برنامه‌های خود برای مخاطبان بپردازند.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا، سید غلامعباس موسوی در گفت وگو با ایرنا افزود: بیکاری جوانان مهمترین مشکل حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار است.

وی اظهار داشت: هر چند در بعضی از شهرستان‌ها امکانات، اعتبارات، کارگاه‌ها، کارخانه‌ها و مراکز تولیدی ایجاد شده اما بعضی از شهرستان‌ها به شدت مورد بی‌مهری قرار گرفته است، هیچ توجهی به آن‌ها نشده و کمبود احساس می‌شود.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با بیان اینکه این حوزه انتخابیه دارای چهار شهرستان است، گفت: نباید یک شهرستان هر روز آبادتر و توسعه یافته‌تر از گذشته شود اما شهرستان دیگر هر روز محروم‌تر از قبل باشد.

موسوی اضافه کرد: از رفتن امکانات به شهرستان‌های دیگر ناراحت نیستیم اما تاکید ما بر رعایت عدالت اجتماعی در توزیع امکانات است که باید مورد توجه قرار گیرد.

این نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: مهمترین اولویتم توسعه مناطق کمتر توسعه یافته و محروم است.

موسوی در خصوص مبارزه با اشاره به اینکه فساد جنبه‌های مخلتفی از جمله اداری، مالی و اجتماعی دارد، افزود: آنچه در بحث فساد مهم به شمار می‌رود این است که در نظام جمهوری اسلامی فساد سیستماتیک و در سطح ملی وجود ندارد.

وی ادامه داد: هر جا فسادی ایجاد شده نظام جمهوری اسلامی با آن برخورد کرده و توانسته با خارج کردن این غده چرکین جلو آن را بگیرد.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت:به طور قطع یکی از موارد مبارزه با فساد شفافیت است که باید در ارکان و سطوح مختلف جریان داده شود.

موسوی گفت: شفافیت در بررسی، اعتبارات، هزینه کردها، موضع گیری‌ها، جهت گیری و سایر سطوح ضروری است و شفافیت بهترین راهبرد برای مقابله به فساد است که باید مورد توجه قرار گیرد.

وی ادامه داد: برای مقابله با فساد فرهنگ‌سازی، آموزش، توانمند سازی مردم، تشویق آن‌هایی که در مقابل فساد می‌ایستند و ایستادگی می‎‌کنند، به کارگیری نیروهای متعهد، وفادار و امین باید انجام شود.

موسوی با تاکید براینکه به طور قطع باید روزنه‌ها و راه‌های فساد در جامعه بسته شود افزود: قانون در مساله فساد نقص و روزنه دارد که برای مقابله با این مساله روزنه‌های فساد باید بسته شود.

وی با اشاره به اینکه انقلاب اسلامی از آغازین روزهای پیدایش و تولدش در مدت بسیار کوتاهی انتخابات را برگزار کرد، گفت: این اقدام نظام جمهوری اسلامی بیانگر این است که نظام اسلامی برای مردم و رای آن‌ها ارزش قائل است.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی از حوزه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار با اشاره به برگزاری نخستین دوره انتخابات در مدت کوتاهی پس از پیروزی انقلاب اضافه کرد: نظام جمهوری اسلامی بر ۲ رکن رکین شامل جمهوریت و اسلامیت استوار است.

وی تاکید کرد: انتخابات امروز خون‌بهای شهدا است که مردم باید با دقت و حساسیت در این عرصه حضور پرشور داشته باشد.

موسوی با اشاره به اهمیت قوه مقننه و مجلس شورای اسلامی گفت: نماینده مجلس باید توان سخن‌گویی، مطالبه‌گری، احقاق حق، مسوولیت پذیر و توان و روحیه مبارزه با فساد و اشرافی گری را داشته باشد.

نامزد انتخابات مجلس: عدالت حلقه مفقوده حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار است از مردم خواست که مانند همیشه در صحنه انتخابات حضور پرشوری داشته و نماینده اصلح را انتخاب کنند.

موسوی با بیان اینکه امروز در دنیای شیشه‌ای قرار داریم، گفت: افراد با بررسی دقیق زندگی، توانمندی، دانش و ارتباطات نامزدها، نسبت به انتخاب بهترین فرد اقدام کنند.

نامزد دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه اردل، فارسان، کوهرنگ و کیار گفت: حضور پرشور مردم در پای صندوق‌های رای موجب ناامیدی دشمن و ایجاد امید در دل دوست‌داران نظام می‌شود.

به گزارش ایرنا، چهارمحال و بختیاری با ۱۲ شهرستان و بیش از یک میلیون نفر جمعیت، چهار نماینده در مجلس شورای اسلامی و یک نماینده در مجلس خبرگان رهبری دارد.

انتخابات دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی و دوره ششم مجلس خبرگان روز ۱۱ اسفندماه در سراسر کشور برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha