کلاس‌های فوق برنامه مدارس خراسان‌شمالی روز پنجشنبه لغو شد

بجنورد-ایرنا- مدیرکل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: تمامی کلاس های فوق برنامه مدارس استان فردا (پنجشنبه) با هدف صرفه‌جویی در مصرف گاز لغو شد.

ابوالقاسم اکبری روز چهارشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: لغو این برنامه ها در مدارس با هدف مدیریت مصرف و پیشگیری از افت فشار گاز انجام می شود و با توجه به سرمای هوا و افزایش مصرف گاز نیاز است تا برای صرفه جویی برنامه ریزی شود.

وی افزود: آموزش وپرورش در تلاش است تا با مدیریت مصرف گاز در مدارس، سهم خود را برای جلوگیری از افت فشار گاز ایفا کرده و شرایط برخورداری مردم از انرژی را فراهم کند.

به گزارش اداره کل هواشناسی خراسان شمالی از روز شنبه سامانه بارشی در این استان آغاز و ورود این سامانه باعث کاهش دمای محسوس در استان شد و حتی دمای هوا در مناطق کوهستانی به منفی ۱۲ درجه سانتیگراد نیز رسید و این سامانه سرد تا روز یکشنبه هفته‌ آینده نیز در استان ماندگار است.

به گزارش ایرنا، ۱۹۳ هزار دانش آموز خراسان شمالی در بیش از ۲ هزار باب آموزشگاه استان زیر نظر ۲۰ هزار نفر معلم تحصیل می کنند که از این تعداد ۱۰۸ هزار دانش آموز در مقطع ابتدایی و مابقی متوسطه است.

خراسان شمالی یک میلیون نفر جمعیت دارد که ۴۴ درصد آن در روستاها سکونت دارند و در حال حاضر ۱۰۰ درصد جمعیت شهری و حدود ۱۰۰ درصد جمعیت روستایی استان تحت پوشش گاز طبیعی قرار دارند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha