نامزد حوزه انتخابیه مشهد: مردمی‌سازی در حوزه فرهنگ و اقتصاد ضروری است +فیلم

مشهد- ایرنا- نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات گفت: امروز مردمی‌سازی در حوزه فرهنگ و اقتصاد ضروری است و برای پیشرفت و توسعه باید به این سمت حرکت کنیم.

سمیه سادات ابراهیمی روز چهارشنبه با حضور در خبرگزاری ایرنا مرکز خراسان رضوی افزود: رویکرد من در حوزه نمایندگی مجلس، حکمرانی مردمی مبتنی بر نظریه حلقه های میانی است.

وی اضافه کرد: پیگیری طرح تحول انقلابی ساخته های فرهنگی کشور در مجلس از برنامه های اینجانب است، نمایندگان مجلس باید در حوزه عملکردی مدل مطلوب استفاده از جامعه نخبگانی و حلقه های میانی را در دستور داشته باشند.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات ادامه داد: برنامه های محلی و منطقه ای پروژه توسعه سند ملی زیارت در دستور کار شورای عالی فرهنگی است که این پروژه زیرفصل هایی از جمله توسعه حمل و نقل ریلی و حل مشکل آب دارد.

وی تصریح کرد: تلاش می شود در زیرفصل این سند ملی، مشهد به عنوان پایتخت صنایع خلاق فرهنگی شناخته شود، این طرح به اشتغال پایدار و صدور فرهنگ اسلامی کمک می کند.

ابراهیمی افزود: در حوزه زنان نیز تلاش می شود با طرح و برنامه مدوم زیست بوم کنشگری دختران جوان و نوجوان، بستری فراهم شود تا در فضای امن فعالیت اقتصادی داشته باشند و با تصویب قوانین فضای کسب و کار آنها تسهیل شود.

وی با بیان اینکه نهضت ملی مهارت افزایی در حاشیه شهر از دیگر برنامه ها است، بیان کرد: اقتصاد و فرهنگ بهم پیوسته و جدایی ناپذیر هستند، اما این پیوستگی کمتر در طرح ها دیده می شود.

نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه مشهد و کلات اظهار کرد: از مردم دعوت می شود با حضور پرشور در انتخابات حماسه سازی کنند تا از این پیچ حساس به سلامت عبور کنیم.

سمیه سادات ابراهیمی دانش آموخته روانشناسی بالینی دانشگاه فردوسی، متولد سال ۱۳۶۰، متاهل و دارای سه فرزند است، ۱۵ سال سابقه تدریس و فعالیت در آموزش و پروش از سوابق این نامزد انتخابات مجلس است.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی، ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha