۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۹:۴۹
کد خبرنگار: 915
کد خبر: 85401254
T T
۴ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

فرماندار: ۸۸ هزار شهروند کلاله‌ای واجد شرکت در انتخابات هستند

گنبدکاووس - ایرنا - فرماندار کلاله گفت: از مجموع جمعیت افزون بر ۱۳۰ هزار نفری این شهرستان، ۸۷ هزار و ۹۷۴ نفر واجد شرکت در انتخابات ۱۱ اسفندماه هستند.

فرهاد شیبک روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از مجموع اهالی واجدین شرایط شهرستان کلاله برای شرکت در انتخابات، پنج هزار و ۸۴۶ نفر برای نخستین بار بلوغ سیاسی خود را با حضور در شعب اخذ رای جشن خواهند گرفت.

وی اضافه کرد: برای تسهیل حضور واجدین شرایط کلاله در انتخابات ۹۴ شعبه اخذ رای در مناطق شهری و روستایی این شهرستان پیش بینی شده که پنج شعبه بیشتر از انتخابات قبل است.

شیبک ادامه داد: از مجموع شعب پیش بینی شده برای انتخابات ۱۱ اسفند امسال ۷۱ شعبه در شهر کلاله و بخش مرکزی و ۲۳ شعبه هم در شهر فراغی و بخش پیشکمر این شهرستان مستقر خواهد شد.

فرماندار کلاله همچنین بامهم دانستن انتخابات پیش رو و بابیان اینکه تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات دراین شهرستان فراهم است از همه واجدین شرایط خواست روز جمعه باحضور پرشور خود در شعب اخذ رای، حماسه‌ای باشکوه و به یاد ماندنی خلق کنند.

به گزارش ایرنا، شهرستان کلاله یکی از سه حوزه فرعی حوزه انتخابیه مینودشت است.

شهرستان‌های گالیکش و مراوه‌تپه ۲ حوزه فرعی دیگر مینودشت هستند.

چهار شهرستان مینودشت، گالیکش، کلاله و مراوه‌تپه با مجموع تقریبی ۳۵۰ هزار نفر تنها یک کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی دارند که مطابق آخرین آمار ۳۵ نامزد تایید صلاحیت شده برای دست یابی به آن باهم رقابت دارند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری یازدهم اسفند برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha