دعوت روسا و مدیران بیمارستان‌های سراسر کشور از مردم برای شرکت در انتخابات

تهران - ایرنا - روسا و مدیران بیمارستان های سراسر کشور پیرو فرامین رهبر معظم انقلاب در حمایت از افزایش مشارکت مردمی در انتخابات ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ در بیانیه ای مردم را به مشارکت در این انتخابات فرا خواندند.

به گزارش ایرنا از وزارت بهداشت، در این بیانیه که به امضای روسا و مدیران بیمارستان های کشور رسیده، آمده است: حمایت از منویات مقام معظم رهبری در راستای مشارکت حداکثری ملت آگاه و مصمم ایران در تحکیم پایه های نظام کشور و مردم سالاری دینی و استفاده از حقوق مردم در جهت انتخابات در تراز انقلاب اسلامی ایران، ضروری است.

نویسندگان این بیانیه تاکید کردند: مشارکت در این منش جهادی در عرصه اندیشه و عمل، حساسیت و هوشیاری و عزم راسخ در جهت پیشرفت کشور، هدف اساسی است.

روسا و مدیران بیمارستان های کشور ضمن اعلام حمایت و همراهی خود در پیشگیری از هرگونه التهاب و نگرانی اجتماعی پیرامون مسائل اقتصادی و اجتماعی کشور، بر افزایش مشارکت مردم در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره خبرگان رهبری اعلام کردند.

به گزارش ایرنا، بهرام عین اللهی وزیر بهداشت نیز با صدور بیانیه ای خواستار حضور حداکثری و پرشور مردم و جامعه بزرگ سلامت در انتخابات ۱۱ اسفند ماه شد.

وی در این بیانیه نوشت: مشارکت شورآفرین ملت ایران در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی، جلوه‌ای تازه و شکوهمند از نشاط و پویایی انقلاب اسلامی ایرانیان غیور را به جهانیان عرضه خواهد کرد.

وزیر بهداشت تاکید کرد: حضور آگاهانه و سرشار از شور، شعور و نشاط انقلابی آحاد جامعه بزرگ سلامت، استادان، دانشجویان و کارکنان دانشگاه های علوم پزشکی سراسر کشور، همگام با سایر اقشار مردم در عرصه انتخابات ۱۱ اسفندماه نمادی از پایبندی و وفاداری به آرمان‌های انقلاب به شمار رفته و با نشان دادن استحکام مضاعف بنیان‌های مردم سالاری دینی در کشور، روزنه‌های طمع دشمنان در توطئه علیه میهن عزیز اسلامی را کور خواهد کرد.

عین اللهی ابراز امیدواری کرد با مشارکت حداکثری در انتخابات پیش رو و رأی دادن به نمایندگانی توانمند، مسئولیت پذیر، چابک، شجاع و برخوردار از روحیه جهادی و مردمی، مجلسی انقلابی، متعهد و متخصص تشکیل دهیم و مسیر امنیت، ثبات و پیشرفت کشور برای تحقق ایران قوی و تمدن ساز را قدرتمندتر از گذشته بپیماییم.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند در سراسر کشور برگزار می شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha