۹ اسفند ۱۴۰۲، ۱۵:۲۶
کد خبرنگار: 5368
کد خبر: 85401492
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

تداوم تلفات اشغالگران/ ۲۶ نظامی صهیونیستی طی ۲۴ ساعت زخمی شدند

تهران-ایرنا- همزمان با تداوم درگیری‌ها میان مبارزان مقاومت فلسطین و ارتش رژیم اشغالگر در محورهای مختلف نوار غزه، ارتش رژیم صهیونیستی از زخمی شدن ۲۶ نظامی خود طی ۲۴ ساعت گذشته خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از خبرگزاری سما، گردان‌های شهید «عزالدین القسام» در بیانیه‌ای در این باره اعلام کرد: مجاهدان ما ۲ دستگاه تانک «مرکاوا» ارتش رژیم اشغالگر را در جاده «المشروع» در غرب شهر «خان یونس» هدف قرار داده و منهدم کردند.

در همین راستا، ارتش رژیم صهیونیستی نیز اذعان کرد که طی ۲۴ ساعت گذشته ۲۶ نظامی آن در درگیری با رزمندگان مقاومت زخمی شده‌اند.

طبق اعلام ارتش رژیم صهیونیستی، از ابتدای آغاز عملیات «طوفان الاقصی» تا کنون سه هزار و هفت نظامی آن زخمی شده‌اند که هزار و ۴۲۹ نفر از آنها در جریان نبرد زمینی در نوار غزه زخمی شده اند.

ارتش رژیم صهیونیستی همچنین اعلام کرد که ۴۶۸ نفر از این افراد دچار جراحت شدید شده‌اند.

به گزارش ایرنا، شمار اعلامی نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی از آغاز عملیات طوفان الاقصی در هفتم اکتبر۲۰۲۳(۱۵ مهرماه) تاکنون به ۵۷۸ نفر رسیده است.

چند رسانه صهیونیستی تاکنون به سانسور شدید ارتش اسرائیل در اعلام آمار تلفات خود اشاره کرده‌اند؛ اقدامی که به دلیل شمار بالای تلفات نظامیان صهیونیست در جنگ علیه نوار غزه و ترس از واکنش‌های بیشتر داخلی در سرزمین‌های اشغالی انجام گرفته است.

رسانه‌های صهیونیستی پیشتر فاش کردند که آمار زخمی‌هایی که ارتش رژیم صهیونیستی اعلام می‌کند، با آماری که بیمارستان‌های این رژیم ارایه می‌دهند، اختلاف زیادی دارد.

شبکه ۱۲ رژیم صهیونیستی پیشتر اعلام کرده بود که ارتش این رژیم از مقامات بیمارستان‌ها خواسته‌ است تا بدون هماهنگی با ارتش، هیچ آماری از تلفات منتشر نکنند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha