مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران: بی‌تفاوتی به انتخابات خیانت به کشور است/ آماده حضوریم

بوشهر- ایرنا- مدیرعامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران گفت: بی‌تفاوتی به انتخابات خیانت به کشور است و فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می شود با مشارکت حداکثری، آینده کشور را می‌سازیم.

" عباس غریبی " روز چهارشنبه در حاشیه بازدید از پایانه میعانات گازی پارس جنوبی در خارگ در گفت‌وگو با ایرنا اظهار کرد: انتخابات آزمونی بزرگ برای حضور حداکثری مردم در جهت انتخاب افراد اصلح برای چهارسال آینده کشور است.

وی افزود: کارکنان غیور این شرکت همیشه در خط مقدم جبهه اقتصادی کشور شجاعانه تلاش نموده و در پشتیبیانی از تولید نفت و گاز کشور حماسه ها آفریده‌اند و این بار هم با بصیرت بسیار بالا با حضور گسترده در انتخابات پیش رو به وظیفه خود در قبال تعیین سرنوشت و آینده شخصی و عمومی شان عمل خواهند کرد.

مدیرعامل پایانه‌های نفتی ایران: بی‌تفاوتی به انتخابات خیانت به کشور است/ آماده حضوریم

مدیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران تصریح کرد: باتوجه به جایگاه مجلس در تصمیم سازی، تصمیم گیری ، قانونگذاری و نظارت بر قانون کسانی باید به خانه ملت راه یابند که فرهیخته ، اصلح و از نخبگان کشور باشند چرا که قرار است در مورد سرنوشت کشور تصمیم بگیرند.

غریبی بی تفاوتی به انتخابات را خیانت به کشور دانست و یادآور شد: کسانی باید وارد مجلس شوند که دغدغه حل مشکلات مردم ، جامعه و کشور را داشته باشند.

وی خطاب به همکاران خود گفت: فارغ از اینکه چه کسی انتخاب می شود و شخص انتخاب شده متعلق به کدام جناح سیاسی باشد موضوع مهم انتخاب اصلح است که باید با مشارکت حداکثری خود نقش تاثیرگذاری در سرنوشت کشور خود داشته باشیم.

دیرعامل شرکت پایانه های نفتی ایران بیان کرد: حضور پرشور کارکنان این شرکت در انتخابات یازدهم اسفندماه نشانه مقبولیت نظام و به عنوان یک تکلیف همگانی و دست رد به سینه دشمنان نظام خواهد بود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha