فیلم | آیین واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر

بوشهر - ایرنا - آیین واگذاری زمین طرح جوانی جمعیت در استان بوشهر روز چهارشنبه با حضور سردار احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در سالن شماره یک استانداری به ۱۰ خانوار به نمایندگی از ۵۸۰ متقاضی برگزار شد.

به گزارش ایرنا، استاندار بوشهر روز چهارشنبه در آیین واگذاری زمین مسکونی به مشمولان قانون جوانی جمعیت در استان بوشهر با بیان اینکه در آستانه برگزاری انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی هستیم اظهار کرد: شور انتخاباتی در استان بوشهر نشان از حضور حماسی مردم در این عرصه مهم است.

احمد محمدی‌زاده با بیان اینکه این بار هم مردم همیشه در صحنه اهداف دشمنان را ناکام می‌کنند، افزود: ادامه حماسه راهپیمایی ۲۲ بهمن در انتخابات ۱۱ اسفند ثبت می‌شوند و مردم بار دیگر اقتدار نظام اسلامی را با مشارکت حداکثری در انتخابات به ثبت می‌رسانند.

وی یکی از اولویت‌های مهم را تحقق سیاست‌های تأمین مسکن مردم دانست و عنوان کرد: در این عرصه طرح‌های مهم ساخت مسکن در شهرها و روستاها آغاز و در یک سال گذشته هم تعدادی از واحدهای نهضت ملی مسکن در استان بوشهر به متقاضیان واگذار شده است.

محمدی‌زاده به طرح قانون جوانی جمعیت پرداخت و با اشاره به اینکه یکی از مشوق‌های این طرح واگذاری زمین مسکونی به خانواده‌های دارای ۳ فرزندی است، گفت: تاکنون ۲ هزار و ۹۰۰ خانواده مشمول طرح قانون جوانی زمین در استان بوشهر ثبت‌نام کرده‌اند.

وی از واگذاری زمین به خانواده‌های مشمول این طرح خبر داد و بیان کرد: به مناسب میلاد باسعادت امام زمان(عج) و اعیاد شعبانیه امروز عملیات واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین مسکونی به خانواده‌های دارای ۳ فرزند و بالاتر استان بوشهر آغاز شده است.

استاندار بوشهر ادامه داد: تاکنون ۲ هزار ۱۰۰ خانوار مشمول قانون جوانی جمعیت استان بوشهر شناسایی شده اند.

مدیرکل راه و شهرسازی استان بوشهر نیز گفت: سومین مرحله از واگذاری زمین در راستای قانون حمایت از جوانی جمعیت و همچنین بند "ه" تبصره ۱۱ قانون بودجه ۱۴۰۲ بود.

سید محمود دستغیبی افزود: در حال حاضر هشت‌هزار از بوشهری‌ها در ۲ طرح یاد شده نام نویسی کردند که از این شمار ۲ هزار و ۹۰۰ نفر تکمیل پرونده کرده و تایید نهایی خود را از سیستم دریافت کردند.

وی افزود: با واگذاری ۵۸۰ قطعه زمین جدید در استان، آمار واگذاری و تخصیص زمین در سامانه به بیش از ۲ هزار و ۱۶۰ واحد رسیده است.

دستغیبی عنوان کرد: این فرایند به شکل مستمر ادامه دارد تا با تامین زمین براساس ظرفیت شهرها نیازهای متقاضیان واجد شرایط تامین شود.

وی یادآور شد: واگذاری زمین به ساکنان روستاها نیز از طریق تامین زمین‌های تامین شده توسط بنیاد مسکن انقلاب اسلامی انجام خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha