کاندیدای انتخابات مجلس : حمایت از زنان کارگر و شاغل در کارهای سخت ضرورت دارد

شیراز-ایرنا- کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی گفت: حمایت از قشر وسیع جامعه زنان از جمله زنان بی‌سرپرست، خودسرپرست و جامعه زنان کارگر و شاغل در مشاغل سخت و همچنین خانواده‌های تک نفره نیازمند تدوین قوانین جدید است.

رقیه فرخ زاده چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا با تاکید بر ضرورت حمایت از قشر وسیع جامعه زنان ، شامل زنان بی سرپرست ، خودسرپرست و جامعه زنان کارگر و شاغل در مشاغل سخت،گفت: با توجه به عدم وجود تعریف صحیح از سرپرستی خانوار و خانواده های تک نفره در قانون های مصوب و عدم حمایت قانونی از این اقشار باید قوانین جدید در این زمینه تدوین شود.

کاندیدای انتخابات مجلس : حمایت از زنان کارگر و شاغل در کارهای سخت ضرورت دارد

وی ادامه داد: تلاش در ارائه طرح های راهبردی در جهت افزایش اشتغال ودرآمدزایی اقشار مختلف مردم از طریق توسعه گردشگری یکی از اولویت‌هایی است که تاکنون مغفول مانده و باید مورد توجه قرار گیرد.

کاندیدای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی از حوزه انتخابیه شیراز و زرقان، حمایت و تلاش برای توسعه اقتصاد خانواده محور و ایجاد کارگاه های خانگی زود بازده با توجه به استفاده از ظرفیت و توانمندی مختلف افراد در محلات شهری و روستایی را از دیگر برنامه‌های خود اعلام کرد.

وی ادامه داد: پیگیری احقاق حقوق و اصلاح قانون بازنشستگی صندوق تامین اجتماعی برای مشاغل زیان آور به ویژه اقشاری مانند پرستاران، علوم آزمایشگاهی، اتاق عمل و سایر مشاغل مشابه مسأله مهمی است که باید به آن توجه شود.

فرخ‌زاده با تاکید بر لزوم تهیه طرح برای اعمال شایسته سالاری به جای انتخاب های سیاسی و جناحی در همه سطوح مدیریتی کشور،گفت: ارایه طرحی با هدف ضمانت اجرایی قوانین مصوب و ایجاد جرایم سنگین قانون گریزی برای همه سطوح بخصوص مسئولان امر مهم دیگری است که باید مورد توجه نمایندگان ملت باشد.

وی اضافه کرد: تلاش برای استفاده از ظرفیت ساکنین استان فارس و شیرازی های مقیم در منطقه خلیج فارس در راستای جذب سرمایه گذاری در شهر شیراز و زرقان می‌تواند در این بخش مهم واقع شود.

این داوطلب انتخابات مجلس شورای اسلامی با اشاره به ضرورت حذف قوانین مزاحم بر سر بهبود فضای کسب و کار، حقوق کارکنان و بازنشستگی گفت: استفاده از نمایندگان متخصص در کمیسیون های تخصصی مجلس در جهت حفظ منافع ملی بر منافع شخصی دیگر هدفی است که باتوجه به آن می‌توان مجلسی کارآمدتر داشت.

کاندیدای انتخابات مجلس : حمایت از زنان کارگر و شاغل در کارهای سخت ضرورت دارد

وی با تاکید بر اهمیت تلاش برای اقتصاد بدون نفت ،اقتصاد مقاومتی و استفاده از پتانسیل و توانمندی‌های حوزه گردشگری و صنایع دستی،افزود: سالم سازی جامعه و جلوگیری از رانت و مسئولیت افراد فاقد صلاحیت و رای اعتماد به وزیر توانمند و کارآمد، آماده سازی و هموار سازی مسیر برای فعالان و کار آفرینان اقتصادی و اصلاح قوانین دست و پاگیر برای سرمایه گذاری در کشور ازجمله مهمترین برنامه‌هایی است که در صورت پیروزی در انتخابات آتی حتما مورد توجه قرار خواهد گرفت.

خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) استان فارس فرصت تبلیغات و ارایه برنامه را برای همه نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری فراهم کرده و تا روز چهارشنبه ۹ اسفندماه جاری(بر اساس قانون زمان تبلیغات) فرصت برای حضور همه نامزدها در این رسانه ملی وجود دارد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری به طور همزمان در ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

استان فارس ۱۵ حوزه انتخابیه و ۱۸ نماینده مجلس شورای اسلامی دارد.

حوزه انتخابیه شیراز و زرقان چهار کرسی نمانیدگی در مجلس شورای اسلامی دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha