اهدای اثر هنری «من رای می‌دهم» بانوی گلیم‌باف عنبرانی به ستاد انتخابات استان اردبیل

اردبیل - ایرنا - بانوی گلیم باف عنبرانی با خلق اثر هنری «من رای می‌دهم» و اهدای آن به ستاد انتخابات استان اردبیل خواستار مشارکت مردم در انتخابات ۱۱ اسفند شد.

به گزارش ایرنا ، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان روز چهارشنبه با اشاره به اثری هنری بانوی عنبرانی گفت: خانم کامل‌پور در ازای زحمتی که برای گلیم «من رأی می‌دهم» کشیده‌ است، انتظار دارد مردم استان اردبیل در روز جمعه ۱۱ اسفند با درصد مشارکت بالا حق زحمات وی را ادا کنند.

رضا قاسمیان با بیان اینکه هدیه بانوی عنبرانی به ستاد انتخابات و مردم استان دارای پیام بزرگی است، اظهار کرد: این هنرمند با تلاش شبانه‌روزی و احساس مسؤولیت این اثر هنری را خلق کرده در حقیقت این احساس مسئولیت در بین اهالی استان از اصلی‌ترین سرمایه‌های پیشرفت اردبیل است.

معاون سیاسی ، امنیتی و اجتماعی استاندار اردبیل و رئیس ستاد انتخابات استان با بیان اینکه حضور در پای صندوق‌های رأی اعتبار و اقتدار کشور را افزایش می‌دهد، ادامه داد: مردم با حضور پرشور خود در پای صندوق‌های رأی جایگاه کشور را در دنیا ارتقا خواهند داد.

قاسمیان با بیان اینکه مشارکت بالای مردم در انتخابات، پیشرفت کشور را تضمین می‌کند، تصریح کرد: همه چیز برای برگزاری یک انتخابات سالم و یک جشن بزرگ سیاسی آماده است.

گلیم «من رأی می‌دهم» توسط زرین‌تاج کامل‌پور، بانوی هنرمند عنبرانی با انگیزه دعوت پرشور مردم در پای صندوق‌های رأی با نخ ابریشم و مرینوس در ابعاد ۷۰ در ۵۰ بافته شده است.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی روز جمعه ۱۱ اسفندماه همزمان با ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری برگزار خواهد شد.

استان اردبیل با یک میلیون و ۲۸۰ هزار نفر جمعیت و پنج حوزه انتخابیه، هفت کرسی در مجلس شورای اسلامی و ۲ کرسی در مجلس خبرگان رهبری دارد.

این دو انتخابات همزمان با مشارکت ۳۰ هزار نفر از عوامل اجرایی برگزار می‌شود.

برای اخذ آرای مردم در ۱۱ اسفند در استان اردبیل یک هزار و ۳۸۳ صندوق به شکل ۶۱۳ صندوق شهری و ۷۷۰ صندوق روستایی پیش‌بینی شده است.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha