فیلم رکورد شکنی تیم شنای ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا

تهران- ایرنا- تیم ملی شنا ایران در ماده ۴ در ۱۰۰ متر مسابقات قهرمانی آسیا موفق شد رکورد جدیدی را برای کشورمان به ثبت رسانده و مدال برنز این رقابت‌ها را کسب کند.

به گزارش عصر چهارشنبه ایرنا، یازدهمین دوره مسابقات قهرمانی جوانان آسیا ۷ الی ۱۹ اسفند در شهر کلارک فیلیپین برگزار می‌شود که رقابت‌های شنا این دوره از مسابقات از هفتم تا دهم انجام می‌شود.

صبح امروز در مرحله مقدماتی سومین روز از مسابقات شنا قهرمانی جوانان آسیا، ۷ ملی‌پوش شنای ایران موفق شدند جواز حضور در فینال را کسب کنند و همچنین ماده ۴ نفره در ۱۰۰ متر مختلط بزرگسالان نیز در نوبت عصر برگزار شد.

در آخرین ماده روز سوم این مسابقات تیم ۴ نفره در ۱۰۰ متر مختلط رده سنی بالای ۱۸ سال ایران متشکل از مهرشاد افقری، سامیار عبدلی، متین سهران و ابوالفضل سام به آب زد. ملی پوشان شنای ایران در این ماده با ثبت زمان ۰۳.۴۵.۴۰ دقیقه در جایگاه سوم قرار گرفتند و مدال برنز این رده سنی را کسب کردند. ملی پوشان ایران با ثبت این زمان رکورد ملی این ماده را نیز جابه‌جا کردند.

پیش از این ترکیب ابوالفضل سام، مهران قاسم‌زاده، مهرشاد افقری و متین سهران در مسابقات همبستگی کشورهای اسلانمی ۲۰۲۲ با زمان ۰۳:۴۶.۵۵ دقیقه رکورد این ماده را به ثبت رسانده بودند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha