پویش انتخاباتی «برای_ایران» در اردبیل به ایستگاه اصلی رسید

اردبیل-ایرنا- دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل گفت: پویش انتخاباتی «برای ایران» کار خود را از ۱۲ بهمن آغاز کرده و در حال حاضر به ایستگاه اصلی یعنی ۱۱ اسفند رسیده است و با همراهی مردم تصویری زیبا از این حماسه در فضای مجازی خلق خواهد شد.

امیررضا سعیدی عصر چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگاران با اشاره به پویش انتخاباتی «برای ایران» که از ۱۲ بهمن آغاز شده است، اظهار کرد: در این پویش که به‌صورت ۳۶۰درجه (همه‌جانبه) طراحی شده است، تلاش شده است تا تصاویری به‌یادماندنی از حماسه آفرینی مردم در یوم الله ۲۲ بهمن و ۱۱ اسفند ۱۴۰۲ خلق شود.

وی افزود: در مراحل اولیه این پویش با استفاده از ظرفیت‌های رسانه‌ها، دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و شهرداری‌ها نسبت به فضاسازی‌های میدانی و هم‌چنین تولید و نشر محتواهای مجازی در جهت تبیین دستاوردهای انقلاب، مجلس و دولت سیزدهم و ترغیب برای مشارکت در انتخابات و انتخاب شایسته صورت گرفت.

پویش انتخاباتی «برای_ایران» در اردبیل به ایستگاه اصلی رسید

طراحی بیش از ۹۵ پوستر در پویش برای ایران

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل با بیان اینکه هم‌اکنون سه مجموعه تبلیغات میدانی و مجازی «برای ایران»، «انتخاب قوی، ایران قوی» و «روایت تحول» در سطح استان حال اجرا است، ادامه داد: بیش از ۹۵ نسخه تصویرسازی شده که به‌همت دستگاه‌های مذکور در سطح شهرهای استان اردبیل و هم‌چنین در فضای مجازی منتشر شده است.

سعیدی بیان کرد: مرحله اصلی این پویش، مردم‌پایه است و خود مردم حماسه ۱۱ اسفند را تصویرسازی خواهند کرد.

پویش انتخاباتی «برای_ایران» در اردبیل به ایستگاه اصلی رسید

وی خاطرنشان کرد: عصر رسانه امروز، عصر انسان‌رسانه‌ها است و یقیناً مردم غیور استان اردبیل همچون سراسر ایران اسلامی پای صندوق رأی خواهند آمد و خودشان تصویر آن را به جهانیان نشان خواهند داد.

۵۰ هدیه به اعضای پویش تقدیم می‌شود

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل درباره نحوه مشارکت مردم در این پویش گفت: مردم عزیز می‌توانند به‌منظور مشارکت در پویش #برای_ایران دوستان و آشنایان خود را برای حضور در انتخابات دعوت کنند یا از رأی دادن خودشان عکس بگیرند و با هشتگ #برای_ایران در فضای مجازی منتشر کنند.

سعیدی افزود: علاقمندان هم‌چنین می‌توانند تصاویر ثبت شده را به شماره ۰۹۹۶۱۱۴۰۰۹۱ در پیام‌رسان‌ها و یا صفحه @Ardabil_Gov ارسال کنند.

پویش انتخاباتی «برای_ایران» در اردبیل به ایستگاه اصلی رسید

وی یادآور شد: نونهالان و نوجوانان عزیز نیز برای شرکت در این پویش می‌توانند عکس خود را به همراه خانواده منتشر یا به شماره ذکر شده ارسال کنند.

سعیدی ادامه داد: این پویش تا روز یک‌شنبه ۱۳ اسفند فعال خواهد بود و در پایان به قید قرعه به ۵۰ نفر از شرکت‌کنندگان هدایایی تقدیم خواهد شد.

دبیر کمیته اطلاع‌رسانی ستاد انتخابات استان اردبیل در پایان ضمن تقدیر از همت و همراهی اصحاب رسانه و مطبوعات استان، اظهار کرد: رسانه‌های استان اردبیل در ایام منتهی به انتخابات اهتمام ویژه‌ای در جهت تبیین انواع موضوعات و افزایش مشارکت داشته‌اند که پس از پایان انتخابات، توسط اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از بهترین تولیدات تجلیل خواهد شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha