فرماندار ویژه ری: صندوق های رای سیار در بیمارستانها و زندانها حاضر می شوند + فیلم

شهرری - ایرنا - معاون استاندار تهران و فرماندار ویژه شهرستان ری با بیان اینکه ۴۶۰ صندوق در نقاط مختلف شهرستان ری تعیین شده گفت:در کلیه پادگان ها، بیمارستان ها و ندامتگاه شهرستان نیز صندوق های سیار ما آمادگی دارند که آرای مردمی را جمع آوری کنند.

به گزارش ایرنا، مهدی باب الحوائجی عصر چهارشنبه در نشست خبری با خبرنگاران که در فرمانداری شهرستان ری بمناسبت دوازدهمین انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین انتخابات خبرگان رهبری برگزار شد اظهار داشت: به کمک خداوند تبارک و تعالی و به برکت نظام مقدس جمهوری اسلامی و خون شهدا ان شا الله حماسه دیگری در روز ۱۱ اسفند ماه در سطح کشور ایران اسلامی خصوصا شهرستان ری قبله تهران کربلای ایران برگزار خواهد شد.

وی افزود: ۱۲ هزار نفر در هیئت های اجرایی نظارت و بازرسی و همکاران محترم نیروی انتظامی نسبت به برگزاری این انتخابات و همچنین جمع آوری آرای مردم خوب شهرستان ری آماده اند که این اتفاق بزرگ رقم بخورد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تصریح کرد: ۴۶۰ صندوق در ۴۶۰ نقطه از شهرستان ری تعیین شده که به عنوان صندوق اخذ رای در مساجد حسینیه ها و مدارس نسبت و به جمع آوری آرا اقدام خواهند کرد.

باب الحوائجی گفت: در سایت های مختلف محل آدرس و مکان این صندوق ها مشخص و اطلاع رسانی شده است بعدا هم ان شا الله در کانال فرمانداری بارگزاری خواهد شد.

وی افزود: ۵۰۰ بازرس در امر برگزاری انتخابات در شهرستان ری به فرایند برگزاری انتخابات نظارت می کنند و بازرسی های لازم را انجام خواهند داد.

۶ هزار رای اولی در شهرستان ری

فرماندار ویژه ری: صندوق های رای سیار در بیمارستانها و زندانها حاضر می شوند + فیلم

باب الحوائجی گفت : ۶ هزار رای اولی در شهرستان ری وجود دارند که این عزیزان کسانی هستند که قبل از یازدهم اسفند سال ۱۳۸۴ متولد شده اند و می توانند به عنوان رای اولی در پای صندوق های رای حضور پیدا کنند و آرای خودشون رو به صندوق های اخذ رای بیندازند.

فرماندار ری تصریح کرد: شرایطی که برای اخذ رای برای رای دهندگان وجود دارد شامل ۱۸ سال تمام و با پنج مدرک از جمله گواهینامه رانندگی، کارت ملی، گذرنامه، کارت پایان خدمت مدارک شناسنامه مدارکی هست که آرای افراد را به وسیله آن ها اخذ می کنند و هویت افراد به وسیله این پنج مدرک احراز خواهد شد.

باب الحوائجی گفت: در این دوره هیچ گونه مهری به پای شناسنامه خورده نخواهد شد و افرادی که هر یک از این پنج مدرک رو داشته باشند می توانند آرا خودشون را به صندوق های رای بیندازند . انتخابات از روز جمعه یازدهم در ساعت هشت صبح آغاز می شود و آمادگی صد درصد وجود دارد که تا ۶ بعدازظهر ادامه پیدا کند و احتمال تمدید هم وجود دارد.

فرماندار ویژه شهرستان ری تاکید کرد: از مردم عزیز شهرستان ری می خواهم که در ابتدایی ترین ساعات اخذ رای به صندوق ها مراجعه کنند و آرا خودشون را با کمک خداوند تبارک و تعالی با نیت خالص به داخل صندوق ها بیندازند و زمان رای دادن خودشان را به ساعت های پایانی موکول نکنند که ما شاهد ازدحام در پای صندوق های رای در ساعات پایانی اخذ رای باشیم.

وی افزود: ساعت هشت صبح روز پنج شنبه ۱۰ اسفند ماه پایان تبلیغات نامزدها و کاندیدای مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری است.

صندوق سیار داریم

فرماندار ری گفت : در بخش کهریزک چهار صندوق سیار داریم در بخش حسن آباد چهار صندوق سیار داریم در بخش خاوران چهار صندوق سیار و در بخش قلعه نو سه صندوق سیار کمک می کنند.

باب الحوائجی گفت: خبرنگارانی که دارای مجوز از فرمانداری هستند می توانند در این حماسه پرشور برای تهیه خبراقدام نمایند و حضور مردم را صوتی و تصویری اعلام بکنند، اما کسانی که این مجوز را ندارند نمی تواند برای تهیه خبر یا گرفتن تصویر اقدام کنند و اگر موردی در این زمینه دیده شود تمام تجهیزات انها با دستور مرجع محترم قضایی ضبط خواهد شد لذا همه رسانه ها اگر احساس می کنند نیاز به مدرکی دارند اقدام کنند و قبل از روز انتخابات این مدارک رو اخذ نمایند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha