سپاه با رعایت اصل بی طرفی از هیچ فرد یا گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کند

کرج- ایرنا - مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز ضمن دعوت از مردم جهت حضور حداکثری در انتخابات بر بی طرفی کامل سپاه در فرایند انتخابات تاکید کرد و گفت: سپاه از هیچ فرد یا گروهی در انتخابات حمایت نمی‌کند.

به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام و المسلمین محمد نعیمی شامگاه روز چهارشنبه درجمع مردم محمد شهر با تأکید بر عزم سپاه در ایجاد پویایی و نشاط درانتخابات ، افزود: سپاه پاسداران یک نهاد انقلابی و مردمی است و وظیفه سپاه پاسداران حفظ و حراست از انقلاب اسلامی و دستاوردهای آن است و به هیچ وجه در جناح‌بندی‌های سیاسی و انتخاباتی دخالت نخواهد کرد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه استان البرز با تأکید بر اهمیت پویایی و مشارکت حداکثری مردم در انتخابات تصریح کرد: سپاه پاسداران از حضور پرشور مردم در انتخابات استقبال می‌کند و معتقد است که مردم ایران با بصیرت و آگاهی کامل، فرد اصلح را انتخاب خواهند کرد.

نعیمی همچنین با تکذیب انتساب برخی افراد و جریان‌ها به سپاه پاسداران گفت: سپاه با رعایت بی طرفی کامل از یک انتخابات پرشور ، سالم و مردم نهاد حمایت می کند و در این رابطه از هیچ فرد یا جریان سیاسی حمایت نخواهد کرد.

وی در پایان با تأکید بر بی‌طرفی سپاه پاسداران در فرآیند برگزاری انتخابات، تصریح کرد: سپاه پاسداران از تمام ظرفیت خود برای برگزاری انتخاباتی سالم و امن استفاده خواهد کرد و اجازه نخواهد داد که خدشه‌ای به جمهوریت و اسلامیت نظام وارد شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha