مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات استان خراسان رضوی آغاز به کار کرد

مشهد -ایرنا-مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات استان با هدف هماهنگی ستاد و کمیته‌های اجرایی ،فرمانداران و حوزه‌های انتخابیه ۱۲ گانه،با حضور استاندار خراسان رضوی آغاز به کار کرد.

به گزارش خبرنگار ایرنا و به نقل از استانداری خراسان رضوی، یعقوبعلی نظری روز چهارشنبه با اشاره به اینکه در حال حاضر وارد مرحله اجرایی انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری شده‌ایم و مرحله آمادگی برای انتخابات دیگر به پایان رسیده است گفت:فردا صبح آخرین مراحل آمادگی‌ ها و پیکربندی شعب اخذ رای توسط فرمانداران مورد بررسی قرار می‌گیرد.

استاندار خراسان رضوی با اشاره به ماهیت مرکز مدیریت کنترل ستاد انتخابات استان ادامه داد: در این مرکز به صورت آنلاین و مشخص اخبار لحظه به لحظه از حوزه‌های انتخابیه مخابره خواهد شد و بر این اساس کمیته‌های ستاد انتخابات استان در این سالن مستقر هستند.

وی با بیان اینکه طی آخرین بررسی‌ها «فرمانداران» آمادگی ۱۰۰ درصدی برای اجرای انتخابات دارند، تصریح کرد: جمع بندی ما این است که خوشبختانه تمام حوزه‌های فرعی و اصلی انتخابات در استان برای اجرای انتخابات همچون اعزام ، امکانات نقلیه عمومی و هماهنگی‌های لازم، آمادگی وجود دارد.

نظری گفت: تمام چهار هزار و ۶۲۷ حوزه سیار و ثابت استان از نظر نیازمندی‌ها و ملزومات آماده هستند.

سید هادی طباطبایی معاون سیاسی استانداری خراسان رضوی در این جلسه با تاکید بر آماده بودن ۳۴ شهرستان استان اظهار کرد: ۳۴۰۰ نفر از نمایندگان نامزدهای انتخابات در شعبات اخذ رای استان حضور دارند.

به گزارش ایرنا، انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری یازدهم اسفند همزمان در سراسر کشور در چهار هزار و ۵۴۶ شعبه اخذ رای در خراسان رضوی، ۱۱ اسفند ماه برگزار خواهد شد.

استان خراسان رضوی با ۱۲ حوزه انتخابیه، ۱۸ کرسی نمایندگی در مجلس شورای اسلامی و ۶ کرسی نمایندگی در مجلس خبرگان رهبری دارد

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha