امام جمعه یزد: مردم، پاسخ دشمنی استکبار را پای صندوق‌های رای می‌دهند

یزد- ایرنا- نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مردم با حضور گسترده در پای صندوق‌های رای در ۱۱ اسفندماه جاری بار دیگر پاسخ دندان شکنی به استکبار می‌دهند.

به گزارش روز پنجشنبه روابط عمومی دفتر امام جمعه یزد، آیت‌الله "محمدرضا ناصری" در آستانه برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در پیامی نوشت: مردم شجاع ایران همانند همیشه در صحنه انتخابات حضوری پرشور داشته باشند و توطئه دشمنان را خنثی کنند.

وی ادامه داد: مردم شریف و بزرگوار استان در این برهه از زمان که تبلیغات گسترده و مسموم دشمنان و معاندان هر لحظه جهت تضعیف نظام جمهوری اسلامی و القای ناامیدی به مردم به شدت فعال شده‌اند را درک می‌کنند و اهداف شوم آنان را به درستی می‌دانند و روز یازدهم اسفند، روز انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به وظیفه شرعی و الهی خود عمل می‌کنند.

امام جمعه یزد بیان کرد: : چنین است که انشاالله همچون گذشته پرشور پای صندوق‌های رأی حاضر خواهند شد و نشان خواهند داد که علی رغم تنگناها و مشکلات اقتصادی و معیشتی حساب اصل انقلاب، اسلام و ولایت را با مسائل دیگر جدا می‌دانند و ثابت خواهند کرد که به آرمان‌های انقلاب اسلامی و امام خمینی (ره) پایبندند و جایگزینی برای جمهوری اسلامی قرار نمی‌دهند.

ناصری گفت: از همه آحاد مردم شریف و بصیر دارالعباده تقاضا دارم روز یازدهم اسفند با تواصی به حق و دعوت از خانواده، دوستان، آشنایان و معاشرین جهت شرکت در انتخابات اقدام نمایند همان گونه که پزشکان، فرهنگیان و سایر اقشار با راه اندازی پویش دعوت، اقدام به این عمل خداپسندانه کرده‌اند که از همه این عزیزان قدردانی و تشکر می‌کنم.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفندماه سال جاری برگزار می‌شود، استان یزد با چهار حوزه انتخابیه و ۱۲ شهرستان دارای چهار کرسی در مجلس شورای اسلامی است.

استان یزد یک میلیون و ۲۵۰ هزار نفر جمعیت دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha