۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۲:۲۶
کد خبرنگار: 3090
کد خبر: 85402111
T T
۱ نفر

برچسب‌ها

فرماندار کبودرآهنگ: ۱۴۲ شعبه اخذ رای در شهرستان تعیین شد

همدان-ایرنا- فرماندار کبودرآهنگ گفت: ۱۴۲ شعبه ثابت و سیار به منظور جمع‌آوری آرای مردم این شهرستان در انتخابات ۱۱ اسفند در نظر گرفته شده است.

مسلم غلامی روز پنجشنبه در گفت و گو باخبرنگار ایرنا اظهار کرد: سه هزار نفر عوامل اجرایی، نظارتی، بازرسی، نظامی و انتظامی در ۱۴۲ شعبه اخذ رای شهرستان کبودرآهنگ در انتخابات ۱۱ اسفند امسال همکاری می‌کنند.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ گفت: با انصراف ۱۴ نفر از داوطلبان انتخابات مجلس، تعداد کاندیداهای نهایی برای رقابت در انتخابات ۱۱ اسفند در شهرستان نهاوند به ۴۴ نفر کاهش یافت.

غلامی، انتخابات را سرنوشت سازترین رخداد سیاسی اجتماعی در کشور دانست و یادآور شد: فراهم کردن بستر لازم برای برگزاری یک انتخابات سالم و پرشور، صیانت از حقوق کاندیداها و آرای مردم از عمده وظایف اعضای هیات اجرایی و در اولویت اقدامات آنها است.

وی ادامه داد: تمام زیرساخت‌های لازم مانند امکانات ارتباطی، تجهیزات، نیروی انسانی آموزش دیده و لجستیک برای برگزاری هرچه پرشورتر انتخابات در شهرستان کبودرآهنگ مهیا است.

فرماندار شهرستان کبودرآهنگ با اشاره به اهمیت حضور در انتخابات اظهار کرد: حضور پرشور مردم در انتخابات به معنای حمایت از نظام جمهوری اسلامی ایران است و این حضور و اتحاد قطعا سیلی محکمی به گوش دشمنان خواهد زد.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری جمعه یازدهم اسفند ماه جاری در سراسر کشور برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha