شکوه حضور در دیار فرهنگ‌ها/ «عباس قدرتی» منتخب مردم شیروان در مجلس دوازدهم شد

بجنورد- ایرنا- مردم فهیم و ولایتمدار خراسان شمالی که همواره در تمامی صحنه های سرنوشت ساز انقلاب در خط مقدم قرار داشتند این‌بار در ۱۱ اسفندماه نیز خود را برای حضور پرشور در پای صندوق های رای آماده می‌کنند تا بار دیگر با خلق حماسه ای بزرگ برگ زرینی در تاریخ افتخارات دیار فرهنگ ها رقم زنند.

به گزارش ایرنا، انتظارها به پایان رسید و زمان موعود با تمامی شور و هیجان آغاز شد و مردم دیار فرهنگ ها پرشورتر از گذشته آماده هستند تا وفاداری از جنس حضور و تعیین سرنوشت را جلوه کنند و پا در مسیری گذارند که آینده‌ای روشن را برای خود رقم زنند.

دیار قومیت‌ها از هر رنگ و جنسی از ماه‌ها قبل برای حماسه ۱۱ اسفندماه زمان‌بندی کرده است و مردم این خطه که در وفاداری به انقلاب و نظام زبانزد هستند اعلام کرده اند مشارکت و بصیرت خود در پای صندوق‌های رای بار دیگر موجب ناکامی دشمنان در رسیدن به اهداف شوم می‌شوند و نشان می‌دهند که اقوام ساکن در ایران کوچک متحد و یکپارچه آماده دفاع از ارزش‌های دینی و الهی هستند.

بر پایه اظهار نظرهای مسوولان استانداری خراسان شمالی؛ تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخاباتی پر شور در استان اندیشیده شده و زیرساخت های ارتباطی و پشتیبانی فراهم و اینک ۴۳۲ شعبه شهری و ۴۹۴ شعبه روستایی برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است، بر این اساس در حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد ۱۲۰ شعبه اخذ رای، حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، جاجرم، گرمه و راز و جرگلان ۵۹۴ شعبه اخذ رای، حوزه انتخابیه شیروان ۱۵۷ شعبه و در قوچان و فاروج نیز ۵۵ شعبه اخذ رای پیش بینی شده است.

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با شهرستان قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه و سملقان، راز و جرگلان و گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

۹۲۶ شعبه اخذ رای ثابت و سیار در یکهزار و ۵۷۹ نقطه استان برای برگزاری انتخابات در نظر گرفته شده است و آرای مردم در دورترین نقاط روستایی و عشایری جمع آوری خواهد شد.

جزئیات این رویداد سیاسی در خراسان شمالی که با حضور حداکثری مردم دیار فرهنگ ها در پای صندوق های رای رقم خواهد خورد در ادامه آمده است:

ساعت ۸:۰۰آغاز رای گیری در ۹۲۶ شعبه اخذ رای در خراسان شمالی

 اخذ آرای مردمی برای‌ دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری امروز همزمان با سراسر کشور در ۹۲۶ شعبه اخذ رای خراسان شمالی آغاز شد.

گزارش خبرنگار ایرنا حاکی از این است که مردم ولایتمدار خراسان شمالی از آغازین لحظات بازگشایی شعب اخذ رأی به‌پای صندوق‌های رأی آمده تا با حضور پرشور و حماسی خود حماسه ای دیگر رقم زنند.

ساعت ۹:۰۱ نماینده ولی فقیه و استاندار خراسان شمالی آرای خود را به صندوق انداختند

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به همراه محمدرضا حسین نژاد امروز جمعه در همان ساعات اولیه رای گیری در شعبه اخذ رای مسجد انقلاب بجنورد حضور و رای خود را داخل صندوق انداختند.

به گزارش ایرنا، حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی به همراه محمدرضا حسین نژاد امروز جمعه در همان ساعات اولیه رای گیری در شعبه اخذ رای مسجد انقلاب بجنورد حضور و رای خود را داخل صندوق انداختند.

ساعت ۹:۲۷ | استاندار خراسان‌شمالی: شرکت در انتخابات حق و تکلیف است

استاندار خراسان شمالی گفت: شرکت در انتخابات حق و تکلیف است و باید همه مردم در این رویداد سیاسی مشارکت حداکثری داشته باشند.

محمدرضا حسین نژاد پس از انداختن رای خود در صندوق شعبه مسجد انقلاب بجنورد ایرنا اظهار کرد: تمامی تمهیدات لازم برای برگزاری انتخابات باشکوه در استان اندیشیده شده است و آمادگی لازم برای حضور و مشارکت حداکثری مردم وجود دارد.

وی افزود: انتخابات بدون مشکل خاص از ساعت اولیه در حال برگزاری و شعبه ها در حال جمع آوری آرا هستند.

ساعت ۹:۳۷ | فیلم: آغاز حماسه آفرینی مردم خراسان‌شمالی در ۱۱ اسفندماه

مردم خراسان شمالی از صبح امروز (جمعه) ۱۱ اسفندماه با حضور پرشور در پای صندوق های رای بار دیگر خلق یک حماسه تاریخی دیگر را آغاز کردند.

ساعت ۱۰:۲۹ | ۹۲ درصد شعبه های اخذ رای خراسان شمالی مستقر شد

 استاندار خراسان‌شمالی در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: ۹۲ درصد شعبه های اخذ رای در تمام مناطق استان مستقر شدند و مابقی آن به دلیل سخت گذر بودن روستاها به زودی دایر خواهد شد.

محمد رضا حسین نژاد با بیان اینکه شرکت در انتخابات یک تکلیف و حق مردم است و از تمامی مردم می خواهم از این فرصت استفاده کنند.  اظهار کرد: فرایند رای گیری از ساعت هشت صبح در این استان آغاز شده است و تمامی امکانات برای اجرای این رویداد سیاسی فراهم شده است.

ساعت ۱۰:۲۹ | امام جمعه بجنورد بر حضور اول وقت در انتخابات تاکید کرد

نماینده ولی فقیه در خراسان شمالی  روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق رای گفت: مردم برای ایجاد و شور و نشاط انتخاباتی اول وقت در پای صندوق های رای حاضر شوند.

حجت الاسلام والمسلمین رضا نوری اظهار کرد: اهمیت حضور اول وقت در انتخابات مورد تاکید رهبر معظم انقلاب هم است و از این رو مردم در این خیر بزرگ مشارکت کنند.


ساعت ۱۲:۲۵  | هشت پرونده تخلف انتخاباتی در خراسان شمالی تشکیل شد

رییس کل دادگستری خراسان شمالی روز جمعه پس از انداختن رای خود در صندوق رای مسجد انقلاب بجنورد اظهار کرد: هشت فقره پرونده تخلف انتخاباتی از ابتدای فعالیت ستادهای نامزدهای انتخابات در این استان تشکیل و در حال رسیدگی است.

حجت الاسلام رضا براتی زاده ادامه داد: پرونده های مربوط به تخلفات انتخابات بدون اغماض مورد رسیدگی قرار می گیرد.

ساعت ۱۲:۵۹حضور دسته جمعی جانبازان بجنوردی در پای صندوق‌های رای؛ با قلب‌های پیوسته به پای انقلاب نشسته

شماری از جانبازان هشت سال دفاع مقدس امروز با حضور دسته جمعی در مسجد انقلاب بجنورد رای خود را در صندوق‌ها انداختند و بار دیگر با آرمان های انقلاب تجدید بیعت کردند.

 حضور دسته جمعی جانبازان هشت سال دفاع مقدس در مسجد انقلاب بجنورد، جلوه ای ویژه و حماسی از حضور انتخاباتی را خلق کرد، حضوری که مسوولیت نمایندگان در خانه ملت را سنگین تر کرد.

ساعت ۱۳:۰۶ | فیلم/ نشان همدلی بر انگشت ترکمنان خراسان‌شمالی

ترکمن های اهل سنت خراسان شمالی همدل با دیگر شهروندان حضوری شکوهمند در پای صندوق های رای داشتند تا آنها نیز سهمی در حماسه آفرینی انتخابات ۱۱ اسفند داشته باشند.

ساعت ۱۳:۵۲ فرمانده سپاه خراسان شمالی: مردم پایبندی به نظام را به اثبات رساندند

فرمانده سپاه جوادالائمه(ع) خراسان شمالی گفت: مردم ولایتمدار و انقلابی این استان همواره در صحنه حاضر بوده و در عرصه های مختلف پایبندی به نظام اسلامی را به اثبات رساندند.

سردار اسماعیل فرجی اظهار کرد: دشمن به دنبال این است که مشارکت مردم در انتخابات را ضعیف نشان دهد اما به کوری چشم دشمنان شاهد حضور حماسی مردم هستیم.

ساعت ۱۳:۵۵ | ۳۰ دفتر ثبت احوال خراسان شمالی آماده رفع مشکلات رای دهندگان است

مدیرکل ثبت احوال خراسان شمالی گفت: ۱۴ دفتر پیشخوان و ۱۶ اداره امروز (جمعه) برای حل مشکلات احتمالی رای دهندگان آماده خدمات‌رسانی هستند.

علی زاهدی نیا اظهار کرد: ستاد و ادارات شهرستانی ثبت احوال استان روز گذشته و امروز همزمان با برگزاری انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری برای حل مشکل مربوط به مدارک رای دهندگان تا پایان ساعت اخذ رای گیری فعال هستند.

ساعت ۱۴:۸ | شعبه اخذ رأی ویژه اصحاب فرهنگ و هنر خراسان شمالی دایر شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی خراسان شمالی گفت: شعبه اخذ رای ویژه اصحاب فرهنگ و هنر استان با هدف حضور حداکثری هنرمندان در انتخابات در محل نگارخانه بجنورد دایر شد.

تقی صادقی روز جمعه در گفت و گو با ایرنا اظهار کرد: نقش اهالی فرهنگ و هنر اعم از رسانه ها، هنرمندان و اهالی مسجد در شور انتخاباتی بسیار موثر است.

ساعت ۱۴:۱۳ | امام جمعه بجنورد: نامزدهای مجلس پیگیر منافع همه مردم باشند

امام جمعه بجنورد در آیین عبادی و سیاسی این هفته نماز جمعه گفت: نامزدهای منتخب مجلس دوازدهم بعد از راهیابی به بهارستان نباید منافع گروه خاصی را دنبال کنند بلکه باید پیگیر رفع مشکلات همه مردم باشند.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری اظهار کرد: نامزد منتخبی که در حوزه انتخابیه خود به مجلس راه می یابد، نماینده همه مردم است و باید الویت او نیز رسیدگی به مشکلات همه باشد و گرچه پیش از این مورد حمایت های جریان خاصی بوده است اما بعد از راهیابی به مجلس تنها نماینده این جریان نیست.

ساعت ۱۴:۳۰ | ۴۹ درصد از زنان واجد شرایط خراسان‌شمالی آرای خود را به صندوق انداختند

معاون سیاسی و اجتماعی استانداری خراسان شمالی گفت: ۴۹ درصد از زنان واجدان شرایط رای استان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری تاکنون رای خود را به صندوق انداختند.

حسن ناهیدی اظهار کرد: بانوان همیشه پای آرمان ها و ارزش های انقلاب ایستاده اند و اینک نیز به این امر لبیک گفته اند و تاکنون بیشتر رای های صندوق با شناسه کد ملی انجام شد و شهروندان می توانند با شناسنامه، گذرنامه و کارت پایان خدمت نیز مراجعه کنند.

ساعت ۱۴:۵۰ | پیرمرد ۱۰۸ ساله خراسان‌شمالی رای داد

مسن ترین رای دهنده خراسان‌شمالی با ۱۰۸ سال سن رای خود را به صندوق انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری انداخت.

 «عباس عاقبتی» اهل روستای جوشقان اسفراین با ۱۰۸ سال عصر امروز جمعه با شرکت در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری رای خود را به صندوق انداخت.

ساعت ۱۶:۲۷ | عروس و داماد خراسان شمالی در پای صندوق رای

عروس و داماد از شهرستان گرمه خراسان شمالی اولین روز زندگی مشترک خود را با حضور در شعبه اخذ رای و انداختن آرای خود در صندوق انتخابات آغاز کردند.

 این زوج، اهل و ساکن روستای چهارچوبه شهرستان گرمه هستند که با رفتن به پای صندوق رای، جلوه زیبایی از مشارکت در انتخابات خلق کرده و حاضران را به شوق آوردند.

ساعت ۱۸:۱۰ | شیروان خراسان شمالی و خلق حماسه‌ای دیگر

 ۱۱ اسفندماه روز سرنوشت ساز نظام اسلامی فرا رسید و بار دیگر مردم شیروان با حضور در پای صندوق های رای، آمدند تا مشت محکمی بر دهان دشمنانی که منتظر یاس و ناامیدی ملت ایران بودند کوبیده و برگ زرینی تقدیم نظام اسلامی کنند.

 سرمای استخوان سوز این روزهای شیروان هم نتوانست مانع شور و شوق انتخاباتی مردم شود، والدین با فرزندان کوچک، بزرگ، دسته جمعی و به صورت خانوادگی در این رویداد مهم سیاسی حضور یافتند.

ساعت ۱۸:۲۲ | امام جمعه بجنورد: دشمنان ایران اسلامی مشارکت و رای مردم را نشانه گرفته‌اند

 امام جمعه بجنورد در ستاد انتخابات استان خراسان شمالی گفت: دشمنان ایران اسلامی مشارکت و رای مردم را نشانه گرفته اند و امروز ملت ایران آنان را ناامید خواهند کرد.

حجت الاسلام و المسلمین رضا نوری اظهار کرد: تمرکز دشمنان بر روی انتخابات بود و تلاش می کردند که مردم پای صندوق های رای حاضر نشوند.

ساعت ۱۸:۳۶ | حکایت رای اولی های خراسان شمالی؛ سربلند در آزمون سرنوشت

سرانگشتش را که به رنگ آبی جوهر درآمده رو به دوربین می گیرد، ذوق در چشمانش و افتخار در نگاهش موج می‌زند و می‌گوید این نخستین تجربه‌ام در سرنوشت‌سازی کشورم است.

حضور پر ذوق و احساس رای اولی ها در شعبه های اخذ رای، جلوه خاصی از مشارکت و حماسه را خلق کرده است، حضوری که سرشار از غرور و سربلندی، بلوغ سیاسی را به نمایش گذاشته است.

ساعت  ۱۸:۵۲ | حماسه آفرینی روستاییان خراسان‌شمالی در شرایط برفی

روستاییان خراسان شمالی امروز (جمعه) با وجود بارش برف و سرمای هوا خود را پای صندوق های رای رساندند تا نقش خود در حماسه ۱۱ اسفندماه ایفا کنند.

ساعت  ۱۹:۱۹ | انتخابات ۱۴۰۲ - بجنورد

مردم بجنورد، جمعه (۱۱ اسفند ۱۴۰۲) با حضور در پای صندوق های رأی در انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی شرکت کردند و آراء خود را به صندوق انداختند.

ساعت  ۱۹:۲۶خراسان شمالی جزو ۶ استان پیشرو در مشارکت حداکثری انتخابات است

رییس هیات نظارت بر انتخابات خراسان شمالی گفت: براساس آخرین آمارها خراسان شمالی جزو ۶ استان پیشرو در مشارکت حداکثری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری است.

ساعت ۱۹:۵۶ | مدارس خراسان شمالی روز شنبه غیرحضوری شد

استاندار خراسان شمالی گفت: فعالیت‌ آموزشی همه مقاطع آموزشی استان در ۲ نوبت صبح و عصر روز شنبه ۱۲ اسفندماه به صورت غیر حضوری خواهد بود.

ساعت ۲۰:۱۱استاندار: ۵۰ درصد افراد واجد شرایط خراسان‌شمالی رای دادند

 استاندار خراسان شمالی گفت: ۵۰ درصد از واجدان شرایط رای در خراسان شمالی در انتخابات شرکت کردند و تاکنون جزو هفت استان اول در ضریب مشارکت قرار داریم.

ساعت ۰:۴۷ | فرایند رای گیری در خراسان شمالی به پایان رسید

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: فرایند رای گیری انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری در استان به طور رسمی ساعت ۲۴ به پایان رسید.

ساعت ۹:۳۴ | ۳۳۰ هزار نفر در خراسان شمالی رای دادند

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: ۳۳۰ هزار نفر از واجدان شرایط این استان در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری رای دادند.

ساعت ۱۱:۱۳ | استاندار خراسان شمالی:‌ حضور پرشور مردم در انتخابات پیروزی ارزشمند برای نظام است

 استاندار خراسان شمالی با قدردانی از مشارکت مطلوب مردم در انتخابات دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری گفت:‌ این حضور یک پیروزی ارزشمند برای نظام و کشور است.

ساعت ۱۶:۰۰ | منتخب مردم اسفراین و بام و صفی آباد در مجلس دوازدهم مشخص شد

فرماندار اسفراین گفت: «هادی قوامی» با کسب اکثریت آرای مردمی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

ساعت ۱۶:۳۵| چهره بجنورد از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد 

 شهردار بجنورد گفت: چهره محله‌ها و معابر مختلف شهر بجنورد، مرکز استان خراسان شمالی از تبلیغات انتخاباتی پاکسازی شد.

ساعت ۱۸:۲۴| منتخبان خراسان‌شمالی در مجلس دوازدهم را بهتر بشناسیم

خراسان شمالی بدون احتساب شهرستان فاروج در این استان که با قوچان در خراسان رضوی مشترکا یک کرسی نمایندگی در خانه ملت دارد، دارای چهار کرسی نمایندگی در حوزه انتخابیه بجنورد، مانه، سملقان، راز و جرگلان، گرمه و جاجرم، حوزه انتخابیه شیروان و حوزه انتخابیه اسفراین و بام و صفی آباد است.

ساعت ۲۰:۳۷ | منتخبان مردم بجنورد در مجلس دوازدهم مشخص شدند

رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: «محمدمهدی شهریاری» و «سیدمحمد پاکمهر» با کسب اکثریت آرای مردمی به عنوان نمایندگان حوزه انتخابیه بجنورد، گرمه، جاجرم، مانه، سملقان و رازوجرگلان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شدند.

ساعت ۲۲:۴۴ | «عباس قدرتی» منتخب مردم شیروان در مجلس دوازدهم شد

 فرماندار شیروان گفت: «عباس قدرتی زوارم» با کسب اکثریت آرای مردمی به عنوان نماینده حوزه انتخابیه این شهرستان در دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی برگزیده شد.

ساعت ۲۳:۱۷| آیت الله «غلامرضا فیاضی» منتخب خراسان‌شمالی در مجلس خبرگان رهبری شد

 رییس ستاد انتخابات خراسان شمالی گفت: آیت الله «غلامرضا فیاضی» با کسب حداکثر آرا منتخب مردم استان در مجلس خبرگان رهبری شد.

ساعت ۸:۱۰| اینفوگرافیک/ منتخبان مردم خراسان‌شمالی در مجلس دوازدهم

«محمدمهدی شهریاری»، «سید محمد پاکمهر»، «هادی قوامی» و «عباس قدرتی» منتخبان مردم خراسان شمالی در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی هستند که با کسب اکثریت آرا به بهارستان راه یافتند.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha