افزون بر یکهزار و ۵۰۰ نفر مجری انتخابات در حوزه گرمسار و آرادان هستند

سمنان - ایرنا - فرماندار گرمسار گفت: بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر به صورت مستقیم در ۷۰ شعبه اخذ رای حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان در غرب استان سمنان مشارکت می‌کنند.

رضا خانی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا، بیان کرد: رهبر معظم انقلاب از ابتدای سال چهار راهبرد رقابت، سلامت، امنیت و مشارکت را در خصوص برگزاری هرچه بهتر انتخابات ۱۱ اسفند اعلام کردند که ملاک فعالیت ستاد انتخابات حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان قرار گرفت.

وی افزود: در این دوره از انتخابات مجلس خبرگان رهبری و مجلس شورای اسلامی ۷۰ شعبه اخذ رای بیشتر در اماکن عمومی از جمله مساجد، بانک و برخی از مدارس ساماندهی شده است.

وی افزود: بیش از یکهزار و ۵۰۰ نفر در برگزاری انتخابات در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان مشارکت دارند و آموزش های لازم برای افراد فعال در شعبه‌ها در مسوولیت‌های مختلف، ارائه شده است.

افزون بر یکهزار و ۵۰۰ نفر مجری انتخابات در حوزه گرمسار و آرادان هستند

وی گفت: در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۱۹ نفر نامزد انتخابات مجلس شورای اسلامی هستند و در استان سمنان ۲ نامزد انتخابات مجلس خبرگان رهبری از ساعت صبح فردا جمعه ۱۱ اسفند در معرض رای مردم قرار می‌گیرند.

فرماندار گرمسار با تاکید بر اینکه مشارکت حداکثری در انتخابات دشمنان انقلاب را از دستیابی به اهداف و توطئه‌های خصمانه آنان ناامید می کند، افزود: توجه ویژه رهبر معظم انقلاب به موضوع مشارکت و جنگ ترکیبی از سوی دشمنان برای کاهش مشارکت مردم در انتخابات می‌تواند بهترین نشانگر برای یافتن مسیر صحیح باشد.

در حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۲۸ نفر ثبت نام کرده و تاییدصلاحیت شده بودند که در نهایت تعدادشان به ۱۹ نفر برای رقابت در روز انتخابات رسید.

۵۳۴ هزار و ۲۶ نفر در چهار حوزه انتخابیه استان سمنان واجد شرایط رای دادن هستند که ۲۷۰ هزار و ۲۴۸ نفر آقا و ۲۶۳ هزار و ۷۷۸ نفر خانم هستند.

از ۲۳ هزار و ۵۸۷ نفر رای‌اولی در استان، ۱۲ هزار و پنج نفر پسر و ۱۱ هزار و ۵۸۲ نفر دختر هستند.

۱۳۹ هزار و ۹۵۸ نفر در سمنان، ۱۷۲ هزار نفر در شاهرود، ۷۴ هزار و ۸۰۰ نفر در دامغان، ۵۵ هزار و ۹۰۰ نفر در گرمسار، ۱۲ هزار و ۷۰۰ نفر در آرادان، ۱۲ هزار و ۱۰۰ نفر در سرخه، ۳۴ هزار و ۵۰۰ نفر در مهدیشهر و ۳۱ هزار و ۶۰۰ نفر در میامی واجد شرایط رای دادن هستند.

۶۸۱ شعبه اخذ رای برای این استان پیش‌بینی شد که ۴۸۲ شعبه شهری و ۱۹۹ شعبه روستایی و ۵۳۸ شعبه ثابت و ۱۴۳ شعبه سیار است. حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان ۷۰ شعبه اخذ رای شامل ۵۴ شعبه شهری و ۱۶ روستایی و ۵۵ شعبه ثابت و ۱۵ شعبه سیار دارد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha