۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبرنگار: 2205
کد خبر: 85402260
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش محسوس دارد

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۶:۱۲
کد خبر: 85402260
دمای هوا در خراسان جنوبی کاهش محسوس دارد

بیرجند - ایرنا - رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی ۴۸ ساعت آینده دمای هوا در استان کاهش محسوس دارد به گونه‌ای که دما بین هشت تا ۱۵ درجه کاهش می‌یابد.

جواد نخعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: در شبانه‌روز گذشته زهان با منفی هفت درجه سردترین و ایستگاه‌های طبس و دهسلم با ۱۱ درجه بالای صفر گرم‌ترین ایستگاه هواشناسی استان بودند.

وی بیان کرد: در این مدت تغییرات دمایی در مرکز استان بین منفی یک و چهار درجه بوده و فردا با کاهش محسوس دمای هوا احتمالا کمینه دمای بیرجند به منفی ۱۱ درجه سانتیگراد برسد.

رئیس اداره پیش‌ بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا اداره کل هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی شبانه روز گذشته از ۷۰ ایستگاه هواشناسی استان گزارش بارندگی به صورت برف و باران داشته‌ایم.

وی ادامه داد: امروز فعالیت توده هوای ناپایدار جوی به صورت بارش برف در استان ادامه دارد همچنین فردا بارش پراکنده برف و باران در برخی نقاط مرکزی و شمال شرق استان قابل پیش بینی است.

برف و باران از اوایل هفته جاری در خراسان جنوبی شروع به باریدن گرفت و دمای هوا نیز کاهش محسوس داشته به طوری که غیر حضوری شدن مدارس و دانشگاه‌ها را در پی داشته است.

سامانه بارشی جدید از دیروز (چهارشنبه) در خراسان جنوبی فعال شد و بیشتر بارش‌ها به صورت برف بوده که مرکز استان هم سفیدپوش شده است و در این زمینه هشدار نارنجی صادر شد.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha