۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۱:۲۰
کد خبرنگار: 1794
کد خبر: 85402301
T T
۰ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

انتخابات در تمامی حوزه‌های استان زنجان نیمه الکترونیکی است

زنجان - ایرنا - رئیس ستاد انتخابات استان زنجان گفت: انتخابات در همه حوزه‌های انتخابیه استان زنجان طبق توافق وزارت کشور با شورای نگهبان به صورت نیمه الکترونیکی برگزار می‌شود.

ابوالفضل رفیعی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: تبلیغات نامزدهای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس و ششمین دوره خبرگان رهبری ساعت هشت صبح امروز به پایان رسید و هرگونه فعالیت تبلیغاتی پس از آن ممنوع است.

وی با بیان اینکه انتخابات پیش‌رو در یک هزار و ۴۳۸ نقطه - محل در استان زنجان برگزار می‌شود، تصریح کرد: رای‌گیری در قالب ۷۷۲ شعبه ثابت و سیار انجام می‌شود.

رفیعی ادامه داد: در مجموع حدود ۱۱ هزار نفر از استان زنجان در امر برگزاری انتخابات به‌عنوان مجریان و عوامل نظارتی و حفاظتی در شعب حاضر خواهند بود.

وی درخصوص افراد واجد شرایط رای دهی، گفت: حدود ۸۵۰ هزار نفر در استان واجد شرایط رای دادن در انتخابات هستند که از این تعداد بیش از ۳۹ هزار نفر را رای اولی ها تشکیل می دهند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری زنجان با تاکید بر اینکه حضور بالای مردم در انتخابات پیش رو قدرت چانه زنی و دیپلماسی مسوولان را بیش از گذشته افزایش می دهد، گفت: نظام سلطه درصدد تضعیف ایران اسلامی است و حضور مردم در این رخداد حساس از ابعاد مختلف تاثیر دارد.

رفیعی ادامه داد: حضور مردم در صحنه های مختلف به ویژه انتخابات نشان دهنده پویایی کشور و تحقق جلوه حضور مردم در تعیین سرنوشت کشور است و این مهم در سطح اجتماعی از مولفه های توسعه یافتگی به شمار می رود.

معاون استاندار زنجان با تاکید بر اینکه تمامی نگاه های دشمنان به انتخابات پیش رو معطوف شده است، ادامه داد: مشارکت فعالانه مردم در پای صندوق های رای به معنی تعیین سرنوشت کشور و تلاش برای حل مشکلات و اعمال تغییرات است.

استان زنجان چهار حوزه انتخابیه شامل زنجان و طارم، خدابنده،‌ماهنشان و ایجرود و ابهر،‌خدابنده و سلطانیه و پنج نماینده در مجلس شورای اسلامی دارد.

انتخابات ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری و دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی به طور همزمان ۱۱ اسفند برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha