چهار نامزد در حوزه انتخابیه «پیرانشهر و سردشت» با هم رقابت می‌کنند

مهاباد- ایرنا- فرماندار پیرانشهر گفت: با انصراف سه داوطلب از مجموع هفت داوطلب تایید صلاحیت شده دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه «سردشت و پیرانشهر»، چهار نامزد به رقابت نهایی رسیدند.

خضر کاک‌درویشی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: از کل داوطلبان تایید صلاحیت نهایی شده در این حوزه انتخابیه، ۶ نفر مرد و یک زن تایید صلاحیت شدند اما پس از شروع فعالیت تبلیغاتی و ۷۲ ساعت قبل از شروع رای گیری سه داوطلب این حوزه انصراف دادند.

وی بیان کرد: رامین اسمعیل نژاد، علی محمدیان و لقمان مولان نژاد افراد تایید صلاحیت شده برای حضور در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی در این حوزه انتخابیه بودند که انصراف دادند.

فرماندار و رییس ستاد انتخابات پیرانشهر گفت: تبلیغات انتخاباتی از روز پنج‌شنبه هفته گذشته آغاز شده بود که صبح امروز، پایان یافت.

کاک درویشی بیان کرد: امسال ۱۶۵ شعبه اخذ رای برای انتخابات ۱۱ اسفندماه در این حوزه پیش بینی شده است که ۷۲ شعبه در شهرستان پیرانشهر و ۹۳ شعبه در شهرستان سردشت قرار دارد.

به گزارش ایرنا، از شهرستان های پیرانشهر و سردشت که بیش از ۲۱۰ هزار نفر جمعیت دارد، یک نفر به مجلس شورای اسلامی راه می‌یابد.

انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی روز یازدهم اسفند امسال برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha