استقرار شعبه اخذ رای در برج میلاد تهران

تهران بزرگ - ایرنا - یک شعبه ثابت اخذ رای برای انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند ماه ۱۴۰۲ در لابی برج میلاد تهران مستقر خواهد شد.

به گزارش ایرنا از روابط‌عمومی برج میلاد تهران، با توجه به فرا رسیدن روز جمعه ۱۱ اسفند و برگزاری انتخابات و به منظور سهولت مردم تهران و همچنین رفاه کارکنان و بازدیدکنندگان، برج میلاد به عنوان یکی از شعب اخذ رای ثابت شهر تهران در نظر گرفته شده است.

هموطنان و بازدیدکنندگان از برج میلاد می‌توانند برای حضور در انتخابات با همراه داشتن مدارک هویتی (کارت ملی، شناسنامه، گذرنامه و گواهینامه رانندگی) به لابی برج میلاد تهران مراجعه و آرای خود را در انتخابات مجلس شورای اسلامی و مجلس خبرگان رهبری به صندوق بیندازند و در این عرصه مهم و سرنوشت ساز مشارکت کنند.

به گزارش ایرنا، دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه ۱۱ اسفند همزمان در سراسر کشور برگزار می‌شود، حوزه انتخابیه تهران با ۳۰ نماینده بزرگترین حوزه انتخابیه کشور است که برای بدست آوردن این تعداد کرسی در مجلس، سه هزار و ۳۷۹ نفر با هم رقابت می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha