سه بالگرد و ۲ شناور برای رای‌گیری از مناطق سخت‌گذر هرمزگان تامین شد

بندرعباس - ایرنا - دبیر ستاد انتخابات هرمزگان باتوجه به گستردگی و موقعیت‌ متنوع جغرافیایی استان، گفت: سه فروند بالگرد و ۲ فروند شناور برای رای‌گیری انتخابات فردا جمعه ۱۱ اسفندماه در مناطق سخت‌گذر این استان پیش‌بینی شده است.

به گزارش ایرنا، محمدجواد خجسته روز پنجشنبه با اعلام این خبر به رسانه‌ها افزود: این بالگردها برای مناطق کوهستانی و سخت‌گذر شهرستان‌های بشاگرد، حاجی‌آباد، جاسک و بندرعباس درنظر گرفته شده است.

وی بیان کرد: شناورهای تندرو نیز برای رای گیری سیار در جزیره‌های بوموسی، فارور، هندورابی، سیری، تنب بزرگ، تنب کوچک، قشم، هرمز و همچنین سکوی‌های نفتی پیش بینی شده است.

دبیر ستاد انتخابات هرمزگان اظهار کرد: یکهزار و ۴۵۱ صندوق اخذ رای برای برگزاری دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری در استان تعیین شده که از این تعداد، ۵۷۵ صندوق سیار است.

خجسته یادآور شد: همچنین باتوجه به پیش‌بینی هواشناسی نسبت به ورود سیستم بارشی در شرق هرمزگان و وزش بادهای نسبت شدید شمال شرقی در آب‌های دریای عمان و تنگه هرمز، تمهیدات لازم در این زمینه نیز اندیشیده شده است.

به گزارش ایرنا، یک میلیون و ۲۵۴ هزار نفر واجد شرایط رای دادن در استان هرمزگان هستند که از این تعداد ۷۷ هزار نفر رای اولی هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری، فردا جمعه ۱۱ اسفند برگزار می‌شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha