جامعه قضایی کرمان حضور پرشور در انتخابات خواهد داشت

کرمان-ایرنا- رییس کل دادگستری کرمان ضمن دعوت از همه اقشار مردم برای حضور پرشور در انتخابات گفت: جامعه قضایی استان نیز همراه با دیگر اقشار حضور گسترده‌ای در این رویداد خواهند داشت تا حماسه دیگری خلق شود.

به گزارش ایرنا ،به نقل از روابط عمومی دادگستری کرمان، حجت الاسلام ابراهیم حمیدی روز پنجشنبه در پیامی با تاکید بر اینکه زمینه برگزاری یک انتخابات پرشور در استان فراهم شده است، گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران زمینه حضور و مشارکت مردم برای تعیین سرنوشت خودشان را به‌خوبی فراهم کرده و این امر از اصول مترقی این نظام اسلامی به شمار می رود.

وی تاکید کرد: با پشتیبانی های مردم ولایتمدار ایران اسلامی از این نظام اسلامی، شاهد هستیم آرمان های این نظام به دنیا صادر شده و مورد توجه و تاکید بسیاری از آزادی خواهان و آزاداندیشان قرار گرفته، از این رو نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران به الگویی برای استکبارستیزی ملت های مظلوم و ستمدیده جهان تبدیل شده است.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان کرمان گفت: قضات و کارکنان اداری دستگاه قضایی استان کرمان همگام و همراه با آحاد مردم ایران اسلامی با حضور گسترده پای صندوق های رای بار دیگر با آرمان های امام(ره)، شهدا و منویات رهبر معظم انقلاب تجدید پیمان خواهند کرد و تودهنی محکمی به یاوه گویی های استکبار جهانی خواهند زد.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری ۱۱ اسفند ماه جاری برگزار می شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha