۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبرنگار: 750
کد خبر: 85402514
T T
۲ نفر

برچسب‌ها

پروندهٔ خبری

حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۲۷۳ شعبه اخذ رای دارد

۱۰ اسفند ۱۴۰۲، ۱۴:۰۰
کد خبر: 85402514
حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۲۷۳ شعبه اخذ رای دارد

شاهرود - ایرنا - معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود گفت: ۲۰۶ صندوق ثابت و ۶۷ صندوق سیار آماده جمع‌آوری آرای مردم در حوزه انتخابیه شهرستان‌های شاهرود و میامی است.

ابوطالب جلالی روز پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ۲۲۲ صندوق ثابت و سیار برای جمع آوری آرای مردم شاهرود در یازدهم اسفندماه پیش‌بینی شده است.

وی با بیان اینکه ۵۱ صندوق نیز آماده جمع‌آوری آرای مردم شهرستان میامی است، ابراز کرد: برای جمع‌آوری رای در بیمارستان‌ها، خانه‌سالمندان و خوابگاه‌های دانشجویی و سربازها، صندوق ثابت و سیار در نظر گرفته شده است.

حوزه انتخابیه شاهرود و میامی ۲۷۳ شعبه اخذ رای دارد

جلالی با اشاره به اینکه ۱۳۵ صندوق ثابت و ۱۹ صندوق سیار برای شاهرود و بخش مرکزی اختصاص یافته است، اظهار کرد: برای بخش بسطام ۲۷ صندوق ثابت و ۲۰ صندوق سیار پیش‌بینی شده است.

معاون استاندار سمنان و فرماندار ویژه شاهرود ادامه داد: هشت صندوق ثابت و ۱۳ صندوق سیار آماده جمع‌آوری آرای مردم بخش بیارجمند است.

وی از استقرار ۳۳ صندوق رای در شهر میامی خبر داد و گفت: ۲۲ صندوق ثابت و ۱۱ صندوق سیار در میامی و ۱۴ صندوق ثابت و چهار صندوق سیار در بخش کالپوش این شهرستان مستقر خواهد شد.

شهرستان‌های شاهرود و میامی با بیش از ۲۴۰ هزار نفر جمعیت در شرق استان سمنان قرار دارند

به گزارش خبرنگار ایرنا، از ۴۴ نامزد نمایندگی مجلس شورای اسلامی در حوزه شاهرود و میامی ۱۳ نفر انصراف دادند.

شمار نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان سمنان بنا بر اعلام شورای نگهبان و پس از اعمال درخواست جابه‌جایی داوطلبان، به ۱۴۹ نفر در چهار حوزه انتخابیه رسید که با انصراف ۳۹ نامزد نمایندگی در مجلس شورای اسلامی، اکنون تعداد نهایی نامزدهای چهار حوزه انتخابیه استان ۱۰۹ نفر اعلام شد.

۲۹ نفر از حوزه انتخابیه سمنان، مهدیشهر و سرخه، ۳۱ نفر از حوزه انتخابیه شاهرود و میامی، ۳۰ نفر از حوزه انتخابیه دامغان و ۱۹ نفر از حوزه انتخابیه گرمسار و آرادان، برای نشستن بر کرسی بهارستان نامزد انتخابات هستند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات خبرگان رهبری فردا جمعه ۱۱ اسفند ماه برگزار می‌شود.

اخبار مرتبط

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha